کد خبر: ۷۰۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

رقابت‌های انتخاباتی باید در چارچوب اخلاق و متافع ملی دنبال شود

استاندار قزوین گفت: رقابت‌های انتخاباتی پیش رو باید در چارچوب اخلاق و منافع و مصالح ملی دنبال و پیگیری شود تا شاهد سوء استفاده دشمنان نباشیم.
رقابت‌های انتخاباتی باید در چارچوب اخلاق و متافع ملی دنبال شود
آفتاب‌‌نیوز :

هدایت الله جمالی پور سه شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: نباید درگیر تامین منافع حزبی شویم و شاهد یک رقابت سالم انتخاباتی باشیم که مورد رضایت مقام معظم رهبری و مردم قرار بگیرد.

وی همچنین ضمن تبریک سال جدید و عید مبارک نیمه شعبان بیان کرد: با وجود شرایط سخت حاکم بر کشور، آنچه موجب پیشرفت امور و غلبه بر توطئه دشمنان شد، همدلی و ایمان حاکم بر کشور بود.

وی ادامه داد: لطف خدا و حمایت امام جمعه قزوین و سایر ائمه جمعه شهرستان‌های استان موجب تسهیل و مدیریت شرایط سخت جامعه شد که قابل تقدیر است.

استاندار قزوین همچنین گفت: سال ۹۹ کوهی از مشکلات و گرفتاری‌ها پیش پای ملت بود که بخشی از آن به دلیل تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان بود که معیشت و زندگی مردم را مورد هدف قرار داد و در واقع سال گذشته سال تحریم همه جانبه در تمام عرصه‌ها بود.

جمالی‌پور اظهار کرد: این مشکلات به لطف و عنایت خداوند و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه عناصر دلسوز نظام و همراهی مردم طی شد در حالی‌که شرایط معیشتی مردم سخت در تنگنا بود اما همراهی عمیقی در جامعه اتفاق افتاد که یادآور روزهای جنگ و همبستگی ملی بود.

استاندار قزوین با اشاره به راهبرد سال ۱۴۰۰ بیان کرد: انتخاب راهبرد سال یک حرکت جدید پیش پای تولید است که همه برای تحقق این شعار برای توسعه تولید باید تلاش کنیم و با رفع موانع تولید با کمک مجلس و دولت در اصلاح قوانین و تسهیل در شرایط سرمایه گذاری، سال ۱۴۰۰ سال ارتقای بهره‌وری و تولید در سطح کشور باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین