کد خبر: ۷۰۲۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

جریمه یک میلیونی برای تجمع در تفرجگاه‌های استان آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت:همه هم استانی‌ها به ویژه شهروندان ارومیه باید از هر گونه سفر و تردد به به تفرجگاه‌ها به جد پرهیز کرده و امسال نیز مانند سال گذشته در خانه بمانند و افراد خاطی مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
جریمه یک میلیونی برای تجمع در تفرجگاه‌های استان آذربایجان‌غربی
آفتاب‌‌نیوز :

کمال حسین‌زاده اظهار داشت: براساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، امسال نیز همانند ساله گذشته در روز طبیعت در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در همه شهرهای قرمز و نارنجی هرگونه دورهمی و تجمع در همه بوستان‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: همچنین تجمع و دورهمی در تفرجگاه‌ها از جمله دره شهدا در محور ارومیه به اشنویه، محور بند، جانویسلو، محور انهر و تفرجگاه مارمیشو ممنوع است.

وی تصریح کرد: بنابراین همه هم استانی‌ها به ویژه شهروندان ارومیه باید از هر گونه سفر و تردد به تفرجگاه‌ها به جد پرهیز کرده و امسال نیز مانند سال گذشته در خانه بمانند.

حسین زاده افزود: از ساعات اولیه روز سیزده فروردین، همکاران پلیس راه در محل حضور یافته و نسبت به اعمال ممنوعیت اقدام خواهند کرد و کسانی که ممنوعیت اعمال شده را رعایت نکنند مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: بی تردید همراهی مردم به مانند همراهی اوایل شیوع بیماری کرونا، سبب ریشه کن شدن این ویروس منحوس خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین