کد خبر: ۷۰۲۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
تبلیغات

شرکت ساختمانی بتیس از مجتمع و برج اداری فرشته می‌گوید

برج پارامیس که یکی از زیباترین، لوکس‌ترین، مجلل‌ترین و منحصربه‌فردترین برج‌های مسکونی واقع در منطقه فرشته تهران است، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰۰۰ متر ساخته شده است. طراحی این برج را فردی به نام مهدی خرمی روز انجام داده و گروه معماری پارامیس این طراحی را به اجرا درآورده است. برج پارامیس در ۱۳ طبقه ساخته شده که ۱۰ طبقه آن مسکونی است.
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله قصد داریم به معرفی برج‌های اداری مشهوری که در خیابان فرشته قرار گرفته‌اند بپردازیم. شرکت ساختمانی بتیس یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه ساخت برج و پنت‌هاس‌های لاکچری تهران است که همواره خلاقیت در طرح‌های معماری را اولویت خود قرار داده است. گروه بتیس در ساخت و برج اداری فرشته و انجام پروژه‌ها علاوه بر معماری خلاقانه استفاده از مواد باکیفیت و افزایش ایمنی برج را نیز مدنظر قرار داده است.

برج تجاری اداری جام الهیه فرشته

برج تجاری اداری جام الهیه از لوکس‌ترین و شیک‌ترین برج‌های اداری موجود در این منطقه است که در مجاورت باغ سفارت روسیه قرار گرفته است. این برج دارای ۱۷ طبقه بوده و زیربنایی برابر ۲۰۷۸۶ مترمربع دارد. طبقات منفی چهار تا منفی یک در برج جام به پارکینگ اختصاص پیدا کرده که می‌تواند حدود ۱۱۰ خودرو را در خود جای دهد. همچنین برای برقراری ارتباط میان طبقه‌ها از پله‌برقی و آسانسور استفاده شده است. واحد‌های اداری برج جام الهیه در طبقه دوم تا دوازدهم گسترده شده‌اند.

شرکت ساختمانی بتیس از مجتمع و برج اداری فرشته می‌گوید

مجتمع تجاری اداری رویال فرشته

مجتمع تجاری اداری رویال ادرس یکی از معدود برج‌های اداری واقع در خیابان فرشته است که علاوه بر واحد‌های تجاری و اداری، دارای فودکورت نیز هست. این برج ۱۴ طبقه مجموعه‌ای از رستوران‌ها را در خود جای داده است که برای پذیرایی از میهمانان خاص اداره‌ها فضای بسیار خوبی را فراهم می‌کنند. موقعیت خاص این برج در کنار فضا‌های خاصی که برای آن طراحی شده است، طراحان را بر آن داشت که از یک سیستم تهویه بسیار خاص در برج رویال ادرس استفاده کنند. این سیستم تهویه به‌گونه‌ای طراحی شده که حتی کانال‌کشی‌های آن نیز به زیبایی معماری در برج اداری تجاری رویال ادرس افزوده و می‌تواند به‌خوبی از عهده تامین هوای مطبوع برای ساکنین برآید.

شرکت ساختمانی بتیس از مجتمع و برج اداری فرشته می‌گوید

مجتمع تجاری اداری شیرین

مجتمع تجاری اداری شیرین نیز یکی دیگر از برج‌های اداری واقع در خیابان فرشته تهران است که حدود ۱۶۰۰۰ مترمربع زیربنا دارد. این مجموعه دارای ۱۵ طبقه است که از این میان ۶ طبقه در زیرزمین قرار گرفته‌اند. همچنین از میان واحد‌های موجود در مجتمع تجاری اداری شیرین، ۲۹ واحد اداری هستند که متراژی در حدود ۱۲۵ تا ۲۴۷ مترمربع دارند. برای این مجتمع حدود ۲۴۰ واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است.

برج معروف تهران

برج‌های مسکونی مجلل منطقه فرشته تهران

زمانی که از خیابان‌های شمال شهر تهران عبور می‌کنید و یا به قسمت‌های مسکونی این خیابان‌ها قدم می‌گذارید، یکی از نخستین چیز‌هایی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، برج‌ها و مجتمع‌هایی است که معماری منحصربه‌فرد و چشم‌نوازی دارند. مجتمع‌های مسکونی که تنها کافی است قدم به درون آن‌ها بگذارید تا محو زیبایی فضای داخلی و امکانات کامل آن‌ها شوید. خیابان فرشته تهران نیز یکی از مشهورترین خیابان‌های فوق لوکس در این شهر است که به دلیل داشتن آب‌وهوای نسبتا خوب در میان ثروتمندان و برج نشینان تهرانی بسیار محبوب است.

برج‌های معروف مسکونی خیابان فرشته

• برج لوکس پارامیس فرشته

برج پارامیس که یکی از زیباترین، لوکس‌ترین، مجلل‌ترین و منحصربه‌فردترین برج‌های مسکونی واقع در منطقه فرشته تهران است، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۷۰۰۰ متر ساخته شده است. طراحی این برج را فردی به نام مهدی خرمی روز انجام داده و گروه معماری پارامیس این طراحی را به اجرا درآورده است. برج پارامیس در ۱۳ طبقه ساخته شده که ۱۰ طبقه آن مسکونی است.

از میان طبقه‌های باقیمانده یک طبقه به‌عنوان لابی استفاده شده و دو طبقه دیگر هم پارکینگ ساختمان هستند. این ساختمان بسیار زیبا با طراحی فوق‌العاده و منحصربه‌فردی که دارد به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین برج‌های تهران شناخته می‌شود. برج پارامیس دارای مشاعاتی است که علاوه بر لابی، گزینه‌های دیگری مانند سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی، سالن اجتماعات و فضای سبز را نیز در برمی‌گیرند.

• برج هرمس الهیه

برج هرمس الهیه توسط مهندس فرزاد دلیری یکی از بهترین و به‌نام‌ترین معماران و ایده پردازان بزرگ ایرانی طراحی شده است. این برج در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع و در تقاطع خیابان‌های نمازی و کوهیار ساخته شده است. ازآنجاکه برج هرمس در بهترین منطقه مسکونی فرشته واقع شده و به خیابان‌های ولیعصر، بزرگراه مدرس و بزرگراه چمران دسترسی دارد، ساکنین این برج می‌توانند به ساده‌ترین روش ممکن به قسمت‌های مختلف شهر تهران دسترسی داشته باشند.

• برج تیفانی الهیه

این برج زیبا یکی دیگر از برج‌های معروف خیابان فرشته است که دارای طراحی و معماری خاص و باشکوهی است. در برج تیفانی نیز همانند سایر برج‌های لوکس امکانات رفاهی خیلی خوبی برای ساکنین در نظر گرفته شده است. برج تیفانی یک برج ۱۳ طبقه است که حدود ۱۷ واحد را در خود جای داده است. از این میان ۱۰ طبقه دارای کاربری مسکونی هستند. همچنین فضای پارکینگ برج تیفانی نیز حدود ۵۰ خودرو را در خود جای می‌دهد.

شرکت ساختمانی بتیس از مجتمع و برج اداری فرشته می‌گوید

پنت هاوس چیست؟

طبق یک تعریف اولیه و ساده، پنت هاوس، یک آپارتمان گران و با امکانات بالا و یا مجموعه‌ای از اتاق‌ها در بالای یک ساختمان بلند توصیف می‌شود. هنگامی‌که برای اولین بار این مفهوم محبوب شد، منظور، همان تعریف ساده از پنت هاوس بود؛ اما بعدا این اصطلاح برای تعریف یک آپارتمان در طبقاتی غیر از بالاترین طبقه نیز مورداستفاده قرار گرفت، زیرا مالکان واحد‌های مسکونی و سرمایه‎گذاران به اهمیت مفهوم پنت هاوس در مسئله تجارت و سودآوری پی بردند.

پنت هاوس، اولین بار در نواحی تجاری بزرگ، محبوبیت پیدا کرد، در مکان‌هایی که یافتن فضایی برای حفظ حریم خصوصی با توجه به جمعیت و ازدحام بالا، کمی سخت است و پنت هاوس این امکان را می‌داد تا افراد بتوانند برای دقایقی تنها باشند. به‌تدریج با افزایش تقاضا برای پنت هاوس، سرمایه‎گذاران شروع به ساخت پنت هاوس در طبقه آخر ساختمان‌های بلند نمودند و برای چنین واحدهایی، حق بیمه دریافت کردند. تقاضا برای چنین واحد‌هایی با سرعت بالا افزایش یافت، به‌طوری‌که سرمایه‎گذاران را به ساخت ساختمان‌هایی که دارای چند پنت هاوس بودند، ترغیب کرد.

در سالیان گذشته، صاحبان املاک و تاجران از مفهوم پنت هاوس برای تعریف واحد‌های مسکونی که دارای ویژگی‌های خاصی به جهت موقعیت مکانی و امکانات رفاهی هستند، استفاده می‌کنند. بیان این موضوع، بیراه نیست که بگوییم امروزه در بازار مسکن لوکس، زیربازاری وجود دارد که می‌تواند به‌عنوان بازار پنت هاوس دسته‌بندی شود. سرمایه‎گذاران در این بازار، به دنبال ساخت آپارتمان‌هایی منحصربه‌فرد و لوکس هستند که مسئله حریم خصوصی را نیز بسیار موردتوجه قرار می‌دهد.

شرکت ساختمانی بیتس یکی از بزرگترین شرکت‌های ساختمانی که مجتمع اداری و برج‌های مسکونی و پنت هاوس تهران لوکس و لاکچری در مناطق دروس، رغفرانیه، فرشته تهران می‌سازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین