کد خبر: ۷۰۳۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
محدودیت های جدید کرونایی در اعلام شد

شهر یزد در حالت نیمه تعطیل

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد با اشاره به برگزاری جلسه این ستاد گفت: محدودیت های جدید کرونایی در یزد مصوب شد.
شهر یزد در حالت نیمه تعطیل
آفتاب‌‌نیوز :

علی صالحی اظهار داشت: با آغاز موج چهارم شیوع کرونا در استان متأسفانه شاهد رشد موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در روزهای اخیر هستیم به نحوی که استان را قرمز و در شرایط خطر و هشدار شدید قرار داده است.

‌وی ادامه داد: در راستای مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۹ ضمن اعلام آماده باش و هشدار جدی در سطح استان، محدودیت‌های وضعیت قرمز به صورت یکسان در همه شهرهای استان از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۱ به مدت یک هفته اعلام شد.

صالحی افزود: تعطیلی کامل آموزش حضوری آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها، تعطیلی کامل تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها، موزه ها، سینماها، مهدکودک ها، شهر بازی ها، گیم نت ها و مراکز تفریحی آبی، ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر استانی به همه شهرهای استان و ممنوعیت جدی تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ از جمله این محدودیت هاست.

وی، فعالیت تمام اصناف به استثنای بند ۲ اطلاعیه تا ساعت ۱۴ هر روز و تعطیلی مطلق پس از ساعت ۱۴، فعالیت نانوایی‌ها، لبنیات، فروشگاه های مرغ و ماهی، قصابی، میوه فروشی و فروشگاه های بزرگ فقط تا ساعت ۲۰ را از دیگر محدودیت های مصوب برشمرد و گفت: فروشگاه های بزرگ از ساعت ۱۴ تا ۲۰ مجاز به عرضه مواد غذایی هستند و بقیه بخش ها تعطیل است.

صالحی اظهار داشت: رستورانها و اغذیه فروشی ها تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند و مراجعات عمومی، ملاقاتهای حضوری و جلسات اداری لغو و بر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری تاکید می شود ضمن اینکه هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در آرامستانهای استان ممنوع است.‌

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد یادآور شد: هرگونه اعلام محدودیت جدید پس از تصویب در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به اطلاع هم استانی ها خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین