کد خبر: ۷۰۳۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
با اعلام وضعیت پرخطر کرونا

هتل‌ها تعطیل نشدند

با اعلام محدودیت برخی مشاغل همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، رییس جامعه هتلداران ایران گفت: هتل‌ها و سایر اقامتگاه‌های رسمی همچنان باز خواهند ماند.
هتل‌ها تعطیل نشدند
آفتاب‌‌نیوز :

در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار نیز در شهرهای قرمز ممنوع شده است. با این حال هتل‌ها و اماکن اقامتی قرار است به فعالیت خود ادامه دهند.

هتل‌ها و اماکن اقامتی در گروه شغلی «یک» دسته‌بندی شده‌اند که طبق اعلام ستاد کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی می‌توانند باز بمانند. هرچند در برخی شهرهای مسافرپذیر ادامه فعالیت اماکن اقامتی به تصمیم و نظر ستاد استانی کرونا منوط شده است. جمشید حمزه‌زاده با تایید این شرایط به ایسنا گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه‌ای در ارتباط با تعطیلی یا محدودیت فعالیت مراکز اقامتی دریافت نشده است.

رییس هیأت‌مدیره جامعه هتلداران ایران با بیان این‌که هتل‌ها و سایر اماکن اقامتی رسمی و دارای مجوز طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در تمام شهرها می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار کرد: اتفاقا در شرایط پرخطر کرونا و در شهرهای قرمز وجود هتل‌ها برای ماموریت‌ها و مسافرت‌های ضروری به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاملا ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین