کد خبر: ۷۰۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

این بازیگر ۲ متری رییس‌جمهور آمریکا می‌شود؟

دواین جانسون به نظرسنجی که در رابطه با نامزد شدنش در ریاست جمهوری آمریکا بود، واکنش نشان داد.
این بازیگر ۲ متری رییس‌جمهور آمریکا می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

دواین جانسون ممکن است در آینده برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اقدام کند. این کشتی گیر سابق که اکنون به ستاره فیلم‌های سینمایی تبدیل شده است، بعد از مشخص شدن محبوبیت بالایش در یک نظرسنجی اخیراً در مورد احتمال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری صحبت کرده است.

جانسون از رسانه اجتماعی خود که دنبال کننده‌های زیادی دارد استفاده کرد و به این نظرسنجی واکنش نشان داد. این نظرسنجی که مربوط به هفته نامه نیوزویک بوده است، نشان می‌دهد که حداقل ۴۶ درصد آمریکایی‌ها از جانسون برای ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کنند.

او در این باره نوشت: فکر می‌کنم که اجداد موسس ما هرگز تصور نمی‌کردند یک شخص حدوداً دو متری و کچل، که نیمه سیاه پوست و کامیونت سوار است به جمعشان اضافه شود؛ اما اگر این اتفاق بیفتد باعث افتخار من است که به شما خدمت کنم.

این موضوع ممکن است برای عده زیادی شگفت انگیز نباشد؛ چرا که جانسون در گذشته نیز اشاره‌هایی به ورودش به دنیای سیاست خصوصاً ریاست جمهوری آمریکا کرده بود. او در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که این موضوع می‌تواند محتمل باشد. جانسون در آن زمان گفته بود که اکنون در جایگاهی است که حرف او تاثیر زیادی بر جامعه می‌گذارد.

در ژوئن ۲۰۲۰ بود که جانسون با انتشار ویدئویی ریاست جمهوری ترامپ را زیر سوال برد و از جو بایدن حمایت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین