کد خبر: ۷۰۴۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

ازدواج پسر آیت‌الله هاشمی با دختری از خاندان سعودی صحت دارد؟

یاسر هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی باحضور در کلاب‌هاوس به برخی از اخبار وشایعات درباره خود وخانواده‌اش پاسخ داده است.
ازدواج پسر آیت‌الله هاشمی با دختری از خاندان سعودی صحت دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

کلاب هاوس این روزها محلی برای گپ و گفت ها و بحث های سیاسی و انتخاباتی در ایران شده است. سیاسیون از چپ و راست نیز با علاقه در این شبکه اجتماعی حضور دارند. در نمونه ای از این جلسات، یاسر هاشمی با حضور در کلاب هاوس به برخی سوالات پاسخ داده است.

آنگونه که روزنامه آرمان ملی روایت کرده یاسر هاشمی پسر کوچک آیت‌الله هاشمی در پاسخ به سوالات و شایعاتی که وجود دارد می گوید:‌«آقای هاشمی‌ تاکید داشت به هر اتهامی که زده می‌شود، حتما جواب دهید تا در تاریخ بماند که ما این کار را کردیم؛ یعنی به اتهامات جواب دادیم. اینطور نیست که سکوت کرده باشیم و خودمان را از بالا نگاه کرده باشیم؛ چرا که اقناع افکارعمومی را وظیفه خودمان می‌دانستیم اما شاید فضای رسانه‌ای به نحوی بود که جواب‌ها به گوش همه نمی‌رسید.»

یاسر هاشمی در این نشست کلاب هاوسی درباره برادرش مهدی می‌گوید؛ «مهدی با پای خودش بازگشت، به زندان رفت و محاکمه شد. برخلاف ادعاهایی که می‌کنند مثلا می‌گویند مهدی از پروژه کرسنت یا توتال پول گرفته است، حکم مهدی موجود است و یک ریال به حساب مهدی واریز نشده است. ‌این ادعاها هیچ‌گاه ثابت نشد.»

نکته جالب در این نشست پاسخ یاسر هاشمی به یه شایعه عجیب بود. مریم سالاری، همسر یاسر هاشمی است و علاوه بر آن نسبت خانوادگی دیگری هم دارند اما شایعه شده بود که یاسر هاشمی با یکی از دختران خاندان سعودی ازدواج کرده که خودش با دروغ خواندن این ادعا می‌گوید: «آنهایی که ادعا می‌کنند، سند بیاروند.

پسر کوچک آیت‌الله هاشمی با انتقاد از پرداختن به حواشی به جای موضوعات مهم می‌گوید: «یکی از موفقیت‌های آقای هاشمی این بود که وقت و فکر خود را بیش از حد صرف حواشی نمی‌کرد و به متن و موضوع اصلی توجه داشت. آقای هاشمی نگاه آرمانی داشت و می‌دانست اگر وقت کشور را صرف وعده‌ها و چالش‌های سیاسی کند، امکان مدیریت وجود نخواهد داشت.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین