کد خبر: ۷۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
تبلیغات

تشک رویال و مزایای طبی آن

تشک، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین بخش رختخواب محسوب می‌شود و به همین دلیل انتخاب آن از اهمیت زیادی برخوردار است. تا آنجا که تجربه خوابی آرام و عمیق، بدون وجود تشکی راحت تقریبا محال است.
آفتاب‌‌نیوز :

تشک رویال را به دلایل مختلف اغلب ما می‌شناسیم. از سابقه طولانی این برند در عرضه تشک‌های خوشخواب تا کیفیت محصولات رقابتی آن نسبت به تولیدات خارجی، موارد فراوان و گوناگونی بر محبوبیت این کالای خواب ایرانی افزوده است.

برند‌های خوشنام دیگری هم در این زمینه مشغول به کارند و به‌نوبه خود محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند. اما زمانی که نوبت به مزایای طبی تشک‌ها می‌رسد، کمتر برندی با توانایی رقابت در برابر رویال سراغ داریم.

تشک رویال و مزایای طبی آن

در این مطلب:

• در نگاهی گذرا شما را با تنوع تشک‌های ساخت شرکت رویال آشنا می‌کنیم.

• درباره مزیت‌های طبی استفاده از این تشک برایتان می‌گوییم.

• شما را با نمونه‌هایی از محصولات برند رویال آشنا می‌کنیم.

اگر مایل به شناخت بهتر مزایای طبی تشک‌های رویال هستید، این مطلب را از دست ندهید.

گوناگونی محصولات تشک خوشخواب را با رویال تجربه کنید!

سلیقه افراد در انتخاب بستر با یکدیگر متفاوت است. عادات خواب و فرم بدن آن‌ها در زمان استراحت هم، تفاوت‌های کلی با یکدیگر دارد. اما آنچه در اغلب افراد یکسان است تمایل به خوابی راحت، آرام و البته سالم است.

تشک، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین بخش رختخواب محسوب می‌شود و به همین دلیل انتخاب آن از اهمیت زیادی برخوردار است. تا آنجا که تجربه خوابی آرام و عمیق، بدون وجود تشکی راحت تقریبا محال است.

شرکت رویال با تجربه طولانی در تولید محصولات کالای خواب و آگاهی از نظرات و درخواست‌های مشتریان انواع تشک خوشخواب را در مدل‌های متنوع تولید می‌کند. بطور خلاصه محصولات تشک رویال در یکی از ۳ گروه اصلی فنری، بدون فنر یا تمام اسفنج و ترکیبی یا همان طبی فنری قرار می‌گیرند.

مدل‌های طبی فنری و فول طبی یا فاقد فنر اصولا جزو محصولات مدیکال با خواص طبی بشمار می‌آیند. با این وجود برنامه کلی برند رویال برای تولید کلیه محصولات، بر تهیه تشک‌های مفید و سالم قرار گرفته است. بطوری که حتی محصولات فنری این برند نیز با رعایت اصول پزشکی و ارتوپدیک طراحی و ساخته می‌شوند.

در ادامه مطلب، شما را با مزایای طبی استفاده از انواع تشک‌های رویال آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

چه مزیت‌های طبی از کاربرد تشک رویال نصیب ما می‌شود؟

وقتی صحبت از سلامتی حین خواب به میان می‌آید، توجه ما بیش از هر مورد دیگری به کمر و ستون مهره و حفظ حالت اصلی آن جلب می‌شود. یعنی بدنبال تشکی با مشخصات طبی و اسکلت مناسب هستیم که بتواند قوس کمر ما را در هنگام خواب به حالت اصلی حفظ کند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر و با تحقیقاتی که در تولید محصولات خوشخواب مدرن صورت گرفته محصولات مناسبی تولید شده است. بکارگیری اسفنج‌های لایه‌ای با فشردگی متنوع، هم راحتی را در محصولات جدید تشک تامین کرده و هم آن‌ها را از نظر حفظ فرم اصلی بدن بسیار کاربردی و مجهز نموده است. به‌ویژه اینکه اسفنج مصرفی در این محصولات به‌روش CNC برش خورده و سطح صاف آن‌ها نیز، از دوام و مقاومت خوبی در برابر تغییر شکل برخوردار است.

تشک رویال و مزایای طبی آن

از تشک‌های فنردار رویال بیشتر بدانیم

علاوه بر این مدل‌ها، در تشک‌های حاوی فنر رویال نیز به روش‌های مختلف از لرزش و حرکت زیاد فنر‌ها جلوگیری می‌شود که اغلب عامل اصلی آسیب به مهره‌های کمری است.

در مدل‌هایی مانند تشک رویال ۲ و ۳ کاربرد فنر‌های یکپارچه فولادی یا بونل دیگر مانند نمونه‌های کلاسیک با لرزش و ناآرامی همراه نیست. بلکه تزریق فوم گرم یا قرار دادن لایه‌های اسفنجی بین فنرها، آن‌ها را از دوام و سکون خوبی برخوردار می‌کند.

نمونه دیگر از محصولات فنری رویال، انواع تشک‌های فنرمنفصل یا پاکت اسپرینگ هستند. این مدل‌ها از لایه‌هایی با فنر‌های ایستاده غلاف‌دار ساخته می‌شوند. فنر‌ها با هم تماسی ندارند و از لرزش و جیرجیر هم در آن‌ها خبری نیست. این آرامش علاوه بر حفظ کمر و مهره‌های آن در حالت مناسب و پیشگیری از بروز دیسک کمر، به خواب عمیق و سالم هم کمک می‌کند. موردی که همه افراد جهت حفظ سلامت روحی و جسمی خود به آن نیاز دارند.

این مدل از تشک فنری از طرف زوج‌ها با استقبال خوبی روبرو شده است. دلیل آن هم آرامشی است که حین خواب بر روی آن تجربه می‌شود. متصل نبودن فنر‌های تشک به یکدیگر از پخش شدن موج حرکت بر روی آن جلوگیری کرده و با برخاستن یا حرکت یکنفر از بستر، خواب دیگری مختل نمی‌شود.

رویال و تجربه سلامتی و بهداشت در رویه

یکی دیگر از قسمت‌های مهم در تشک رویال، رویه یا پرتماس‌ترین بخش این کالای خواب است. نه تنها در تمام طول شب پوست بدن ما با رویه تشک در تماس است، بلکه دهان و سیستم تنفسی ما نیز خواه ناخواه به تشک نزدیک بوده و بنوعی با آن ارتباط دارد.

وجود مواد مضر، میکروب، باکتری و عوامل بیماری‌زا در این بخش از بستر می‌تواند بیش از حدتصور بدن را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب رویه مناسب و بهداشتی برای تشک هم بخشی از طبی و سالم بودن آن را شامل می‌شود. ضمن اینکه مورد تهویه و جابجایی هوا نیز در این رویه از اهمیت بالایی برخوردار است. هر دو این موارد به جنس الیافی مربوط می‌شود که برای تهیه رویه تشک از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

در ساخت تشک رویال از رویه بهداشتی با جنس پنبه خالص و ضدحساسیت استفاده می‌شود. این الیاف از جنس نانو بوده و در مقابل عوامل میکروبی و حساسیت‌زا هم مقاومند.

خنکی الیاف طبیعی پنبه هم از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری و طبعا از رشد قارچ و باکتری و بو گرفتن تشک هم به این وسیله پیشگیری می‌کند.

گردش هوا در این پارچه پنبه‌ای به آسانی صورت گرفته و از راکد ماندن و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌شود.

تشک رویال و تولید محصولات آنتی‌آلرژن!

آیا تاکنون با افراد دچار حساسیت‌های فصلی یا موردی تماس داشته‌اید؟ یا خود تجربه‌ای از این نوع حساسیت‌ها دارید؟ در این صورت لابد با دردسر‌های وجود حساسیت آشنا هستید. انواع مشکلات تنفسی، خارش‌های پوستی، کهیر و اگزما و ترک‌های نواحی مختلف بدن، از دسته این حساسیت‌ها هستند. مواردی که علاوه بر ایجاد اختلال در خواب می‌توانند به بیماری‌های گوناگون و عوارض آن‌ها نیز منجر شوند.

تشک از جمله محیط‌هایی است که در صورت وجود زمینه مناسب، تاثیر زیادی در ایجاد و تشدید این نوع حساسیت‌ها دارد. اغلب پارچه‌های نایلونی و موادی که در آن‌ها الیاف مصنوعی نامناسب و ناسازگار با پوست بدن بکار رفته می‌توانند ایجاد حساسیت نمایند.

هم چنین وجود پارچه‌های کرک‌دار و دارای الیاف‌های ریز و جداشونده ممکن است در برخی افراد ایجاد آلرژی نماید. تشک رویال با انتخاب رویه پنبه‌ای و خالص این مشکلات را حل و عوارض ناشی از آلرژی را در بستر از بین برده است.

معرفی محصول

با توضیحاتی که درباره برند رویال و محصولات تولیدی آن داده شد، بجاست به معرفی نمونه‌هایی از تولیدات این شرکت بپردازیم که توانسته رضایت کاربران را تا حد زیادی تامین نماید.

تشک رویال و مزایای طبی آن

تشک رویال کودک

شرکت رویال محصولاتی برای همه رده‌های سنی با در نظر گرفتن نیاز‌ها و الزامات این گروه‌ها تولید می‌کند.

گروه سنی کودک هم از جمله مخاطبان پرطرفدار محصولات رویال هستند. تشک رویال کودک، با ویژگی‌های مناسب و سازگار با بدن کودکان تهیه می‌شود. ابعاد آن، ۷۰ در ۱۳۰ است که با سایز و نیاز اغلب کودکان هماهنگ است. ضمن اینکه ارتفاع ۵/۱۹ سانتی‌متری تشک ضخامت کافی برای تحمل وزن کودک و تامین راحتی کافی برای او را داراست.

این تشک با رویه پنبه‌ای نانو آنتی‌باکتریال تهیه شده و از نفوذ باکتری و عوامل حساسیتی مصون است.

رویال کودک را با ترکیبی از فنر‌های مقاوم بونل و اسفنج پلی‌یورتان ۱۴۰۰ گرمی می‌سازند تا در اثر حرکت یا فشار بدن حین خواب فشرده یا دفرمه نشود و بخشی از آن گود نرود.

این محصول بادوام بالا، اغلب پس از پایان گارانتی ۲ ساله و زمانی که کودک رشد کرده و به تشک تازه نیاز پیدا می‌کند، هم‌چنان سالم باقی می‌ماند.

تشک رویال لاتکس

این محصول برند رویال نیز با ویژگی‌های خاص نظر خریداران را بسوی خود جلب کرده است. این تشک که از سری محصولات طبی فنری رویال است با بهره‌مندی از فوم طبیعی لاتکس، سفتی متوسط و استفاده از فنر‌های متصل فولادی در اسکلت، برای کاربرانی که به تشکی بادوام و مقاوم نیاز دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

رویه تمام پنبه‌ای آن که از الیاف ضدحساسیت تهیه شده مانع از بروز آلرژی یا تعریق اضافه و خشکی پوست می‌شود. از نقش دوزی زیبای رویه نیز استقبال خوبی شده و نقش طبی آن در حفظ سلامت پوست کاملا در نظر گرفته می‌شود.

از دیگر موارد قابل ذکر در این محصول، وجود نوار عایق و محافظ ریباند است. این لایه که دورتادور تشک را در برابر تغییر شکل و پارگی حفظ می‌کند عایق دما و رطوبت نیز هست. به این ترتیب در عمل مانع از ورود و نفوذ میکروارگانیسم‌های مضر شده و محیط تشک را بهداشتی و تمیز نگه می‌دارد.

ساختار فنری رویال لاتکس را می‌توانید به انواع کلاسیک تشبیه کنید. با این تفاوت که بدلیل وجود لایه لاتکس و نیز ترموباند اسفنجی فشرده در آن از لرزش و ناآرامی خبری نیست!

کلام پایانی

در انتهای این مطلب بار دیگر توجه شما را به مزایای طبی و بهداشتی محصولات تشک رویال جلب می‌کنیم. نکاتی از قبیل رعایت اصول مدیکال در استفاده از فنر‌های موجود در تشک و مهار لرزش و صدا در آن‌ها که به محبوبیت بیشتر تولیدات این برند بین مشتریان منجر شده است.

هم‌چنین استفاده از الیاف طبیعی و سازگار با بدن در پارچه و رویه تشک رویال از دیگر مواردی است که در این محصولات در نظر گرفته شده است.

از دیگر نکات مهم استفاده از اسفنج‌های لایه‌ای با دانسیته متفاوت است که در راحتی و دوام این تولیدات اثر کلی داشته است.

گرم و نرم محلی امن و راحت برای اطلاع از قیمت و انتخاب مدل مورد نظر خود شما و در نهایت خرید تشک می‌باشد.

خدمات پشتیبانی قوی و ارسال فوری و تضمین شده کالا از جمله مزایای اعتماد شما به گرم و نرم است. امکان مقایسه محصولات نیز به شما این امکان را می‌دهد که بهترین محصول مورد نیاز خود را از بین هزاران محصول موجود انتخاب کرده و در اسرع وقت در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

*نویسنده مهین مکتبی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین