کد خبر: ۷۰۵۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

زیدان: مربی خوش شانسی‌ام/ نه بهترینم و نه آنچنان مربی بدی هستم

سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار مقابل ختافه در هفته سی و سوم لالیگا در خصوص انگیزه از 10 بازی باقی مانده صحبت کرد و آماده شدن ادن هازارد سخن گفت.
زیدان: مربی خوش شانسی‌ام/ نه بهترینم و نه آنچنان مربی بدی هستم
آفتاب‌‌نیوز :

زیدان در نشست خبری دیدار رئال مادرید مقابل ختافه در خصوص خوش شانسی، 10 بازی باقی مانده، انگیزه رئال برای کسب 2 جام و بازگشت ادن هازارد صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید گفت: از تیمی که دارم خوشحالم و از اینکه مربی آنها هستم احساس خوبی دارم. ما 10 بازی در 30 روز آینده داریم و همه چیز در این زمان مشخص می‌شود. خوشحالم که در 2 رقابت زنده هستیم و می توانیم برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم. این روزها، روزهای سرنوشت سازی هستند و بازیکنان ما باهوشند و می‌دانند که بازی فیزیکی فردا خواهیم داشت و باید به خوبی ریکاوری کنند.

وی در خصوص اینکه آیا مربی خوش شانسی است و نتیجه‌ها از شانس بدست می آید، گفت: بله. من خوش شانس هستم زیرا در اینجا و در رئال مادرید مربیگری می‌کنم. نمی گویم مربی فاجعه و بسیار بدی هستم ولی بهترین هم نیستم. مهمترین چیز این است که عشق و علاقه دارم و می دانم در کدام تیم مربیگری می کنم.

زیدان در خصوص هازارد نیز گفت: او خوب است، بهتر شده و می خواهد به تیم بازگردد و در میدان قرار گیرد.

سرمربی رئال مادرید در خصوص بازگشت کارواخال به تمرینات نیز صحبت کرد و از بهتر شدن شرایط مدافع خودش صحبت کرد. در بازی فردا، راموس، واران، کارواخال، لوکاس واسکز، ناچو و کاسمیرو حضور ندارند و باید دید چه ترکیبی زیدان برای بازی فردا انتخاب خواهد کرد. حضور بنزما نیز به دلیل احساس ناراحتی در بازی مقابل لیورپول، در هاله از ابهام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین