کد خبر: ۷۰۵۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

اختلاف دمای 40 درجه ای 2 شهر کشور/رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 6 استان

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر دوشنبه ۳۰ فروردین رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد شدید موقت در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، کرمان، شمال هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.
اختلاف دمای 40 درجه ای 2 شهر کشور/رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 6 استان
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اصغری در گفت‌وگو در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز آینده در غرب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد، کرمان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده داریم.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا بعدازظهر دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق پیش بینی می شود این شرایط روز یک‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و کرمان و روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ در کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: در این راستا احتمال جاری شدن روان آب در مسیل‌ها به صورت محدود، احتمال برخورد صاعقه، خیزش موقت گردوخاک پیش بینی و توصیه می شود اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات و احتیاط عشایر کوچ رو در هنگام جابه جایی و چرای احشام در مسیل‌ها در دستور کار باشد.

اصغری افزود: روز دوشنبه ۳۰ فروردین در شرق فارس، ارتفاعات کرمان و هرمزگان، سیستان و بلوچستان و همچنین شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سه شنبه ۳۱ فروردین در اغلب نقاط کشور آسمان صاف و آرام است: افزود: روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش خفیف باران داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۷ و ۱۸ درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین