کد خبر: ۷۰۵۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

اعتراف سارق سابقه‌دار به 29 فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به 29 فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو خبر داد.
اعتراف سارق سابقه‌دار به 29 فقره سرقت در سنندج
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی آزادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی از نقاط حاشیه شهر سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی در جغرافیای محل وقوع سرقت و از طرفی استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 14 فقره سرقت منزل و 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و در مجموع به 29 فقره سرقت اعتراف کرد.

سردار آزادی خاطر نشان کرد: در این عملیات 2 مالخر نیز دستگیر و مقادیری اموال مسرقه کشف و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادە شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
دانایی رمز امنیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین