کد خبر: ۷۰۵۲۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
سردار محمد حجازی دیروز درگذشت

هشدار سردار سلامی به اسرائیلی‌ها بعد از فوت سردار حجازی: شنیدم که شادمان‌ هستید، شاد نباشید؛ ناپدید خواهید شد

فرمانده کل سپاه گفت: شهید حجازی هرگز لباس جهاد را از تن به در نکرد و منطق او منطق امیر مومنان بود که می‌گفت هرکسی لباس جهاد را از تن به در کند، خداوند بر او لباس ذلت خواهد پوشاند.
هشدار سردار سلامی به اسرائیلی‌ها بعد از فوت سردار حجازی: شنیدم که شادمان‌ هستید، شاد نباشید؛ ناپدید خواهید شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردارحسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه که در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: سردار سرلشکر شهید سید محمد حسین زاده حجازی پس از بیش از ۴۰ سال مجاهدت پیوسته و حرکت در صراط مستقیم الهی و پس از تجربه میدان‌های سخت و اثرگذاری‌های تعیین کننده در بنای عظیم مقاومت اسلامی از جبهه‌های دفاع مقدس تا جبهه‌های مقاومت در شرق مدیترانه، به آرزوی بزرگ خود که معراج به عرش اعلی و روزی‌خواری نزد پروردگار بزرگ است، نائل آمد.

وی افزود: سردار عزیز ما مشتاقانه به دیدار فرماندهان و رزمندگان شهید دوره‌های سخت جهاد و مقاومت پیوست و به عهد خویش با خدای بزرگ وفا کرد. سردار حجازی که در کلمات بسیار زیبا و دقیق و جامع رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، شخصیتش به تصویر کشیده شد، امتدادی بود از شهیدان بزرگ دوران پرشکوه دفاع. او وارث اولیاء و صلحا و شهدای بزرگ است. او وارث و امتداد شهید بزرگ سپهبد و سپهسالار نبرد با استکبار، حاج قاسم سلیمانی است. او وارث شهید حاج احمد کاظمی است، وارث شهیدان حسن باقری، مهدی باکری، حسین خرازی، ردانی‌پور، همت و هزاران شهید دیگر است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سردار حجازی نمونه کاملی از شخصیت کسی است که نجابت و حیاء و ادب مردانه را در مکتب اسلام، تجسم می‌بخشید، عنوان کرد: او تندیس زنده تواضع، فروتنی، وقار، طمأنینه و آرامش و صدق نیت و صفای باطن و رخسار و سیمای نورانی بود. او کسی بود که دقیقا زاهد و عابد و راکع و ساجد و آمر به معروف و ناهی از منکر بود. مردی که هرگز لباس جهاد را از تن به در نکرد و منطق او منطق امیر مومنان بود که می‌گفت هرکسی لباس جهاد را از تن به در کند، خداوند بر او لباس ذلت خواهد پوشاند.

سردار سلامی گفت: هرکس در جاذبه شخصیت سردار حجازی قرار می‌گرفت تحت تاثیر حسنه بودن اخلاقش مجذوب او می‌شد. جلوه‌های زیبای شخصیت این انسان وارسته و پارسا که هیچ تعلقی نه به میز، نه به مقام و نه به موقعیت داشت، از او الگویی ماندگار ساخته بود. زمان می‌برد تا کتاب شخصیت او خوانده شود.

وی با اشاره به دوره حضور سردار حجازی در فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، اظهار داشت: او کسی بود که نهال‌های مقاومت را به مدت ده سال در سرزمین احساس و ایمان و باور ملت ایران کاشت و نیروی مقاومت بسیج محصول مجاهدت های ده ساله این فرمانده با تدبیر بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه افق‌های بلند جهاد سردار حجازی به مرزهای ایران ختم نشد، گفت: او به لبنان رفت و در آنجا به کمک سید مقاومت حضرت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله و فرزندان امت اسلام، حزب الله مقتدر شتافت و در آنجا نقشه قدرت حزب الله را برای شکست دادن قطعی صهیونیست ها تکمیل کرد.

سردار سلامی ادامه داد: او به همراه برادران حزب الله شرایط را برای در هم شکستن رژیم پوسیده صهیونیستی فراهم کرد. صهیونیست‌ها او را در فهرست ترور خود قرار داده بودند و به دنبال موقعیتی بودند تا بتوانند بر این فرمانده بزرگ یورش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه به ظاهر جایگزین کردن شخصیت های این چنین بسیار سخت است اما همیشه ما با امید به آینده روشن زندگی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: آن زمان که استکبار، فرزند این امت حاج قاسم سلیمانی را در عراق به شهادت رساند، تصور قدرت‌های شیطانی این بود که مشعل مقاومت خاموش و بیرق آن به زمین می‌افتد. اما وقتی مردانی بزرگی همانند سردار قاآنی و سردار حجازی درفش مقاومت پرافتخار قاسم را در دست گرفتند، دوباره مستکبران پژمرده شدند. جریان مقاومت ادامه یافت و شکست ها روزافزون بر جبهه دشمن تحمیل و پیروزی دوباره خلق شد.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز هم که پرچم از دست سردار حجازی جابجا می‌شود، باز هم به دست فرزند برومند دیگری از این امت اسلامی قرار می گیرد و راه ادامه دارد.

سردار سلامی اظهار داشت: به صهیونیست ها هم می‌گوییم، شنیدم که شادمان‌اند. بله! وقتی امام را در کربلا شهید کردند، آل زیاد و آل مروان به فرح افتادند. اما به صهیونیست‌ها می‌گوییم این شادی شما بسیار زودگذر است. شما ناپدید خواهید شد به دست امتی که شما آنها را از سرزمینشان اخراج کرده‌اید.

وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: شاد نباشید، ما راه را ادامه می دهیم و هیچکس این جبهه را ترک نخواهد کرد و سنگرها همیشه پر است از مردانی که زرهشان پشت ندارد و شمشیرها در دست جوانان امت اسلام از نیام کشیده شده است و این راه تا پایان عمر همه شیاطین عالم که در مقابل اسلام ایستاده اند ادامه خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
19
این ناپدید شدن را در عمل نشان دهید
شرط میبندم اسراییلی ها هم مثل ما خسته شدند
محسن شکری
|
Japan
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
11
آقا بزنید نابود کنیدچهل ساله که همش میگید میزنیم و نابود می‌کنیم و از روی نقشه پاکش می‌کنیم کارو یکسره کنید بره
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
8
ما منتظریم با تمام وجود استقبال میکنیم اما شما کاری کنید پشت تریبون فقط نگید فعلا که انها تاسیسات و دانشمندان مارا میزنندشما هم بزنید کار رایکسره کنید
ناشناس
|
Belgium
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
13
شعار شعار شعار …
مردم بيچاره بايد هزينه اين شعار هاي توخالي را با جان و مال و حيثيت و … بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
2
5
افتاب چقد سانسور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین