کد خبر: ۷۰۶۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

قهرمانی احتمالی بایرن مونیخ به تاخیر افتاد

درحالیکه سه هفته به پایان رقابت های بوندسلیگا باقی مانده است بایرن مونیخ با پذیرش شکست برابر ماینتس قهرمانی احتمالی اش دراین لیگ را به تاخیر انداخت.
قهرمانی احتمالی بایرن مونیخ به تاخیر افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «هانسی فیلک» که با ۷۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرارداشته و با لایپزیک تیم دوم ۱۰ امتیاز اختلاف دارند امشب دردیدار برابر ماینتس تیم دوازدهم تن به شکست ۲ بر یک دادند تا قهرمانی احتمالی و زود هنگام شان با تاخیر مواجه شود.

«جاناتان بورکارد» دردقیقه ۳ و «رابین کواسون» دردقیقه ۳۷ با گشودن دروازه «مانوئل نویر» سنگربان ملی پوش باوارایی ها، پیروزی ماینتس در این دیدار رقم زده و سه امتیاز ارزشمند آن را به

حساب تیم خود گذاشتند.

«رابرت لواندوفسکی» نیز در دقیقه ۴+۹۰ تنها گل باوارایی ها را درون دروازه ماینتس جای داد اما گل او این بار نه تنها پیروزی را برای تیمش به ارمغان نیاورد بلکه مانع شکست آن هم نشد.

شاگردان فلیک به رغم اینکه چهارمین شکست خود در این فصل را تجربه کردند با همان ۷۱ امتیاز درصدر جدول باقی مانده و امیدوار به دیدار های آینده تا نهمین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند.

ماینتس نیزبا سه امتیازی که از شکست مدافع عنوان قهرمانی به دست آورد ۳۴ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول این رقابت ها صعود کرد.

در دیگر دیدار مهم شنبه شب تیم دورتموند از سد وولفسبورگ تیم سوم جدول گذشت و سه امتیاز دیگر به اندوخته هایش اضافه کرد.

در این دیدار که با نتیجه ۲ بر صفر تمام شد «ارلینگ هالند» مهاجم نروژی این تیم در دقایق ۱۲ و ۶۸ برای تیمش گلزنی و تعداد گل هایش در این فصل را به ۲۴ رساند.

هم اکنون «رابرت لواندوفسکی» مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با ۳۶گل در صدر جدول آقای گل این رقابت هاست و «آندره سیلوا» مهاجم پرتغالی اینتراخت فرانکفورت و هالند نیز با ۲۴ گل

درجایگاه دوم این جدول قرار دارند.

وولفسبورگ با از دست دادن امتیازات این دیدار وبه لطف ۵۷ امتیاز اندوخته اش به طور موقت در جایگاه سوم باقی ماند.

زنبورها نیز با به دست آوردن امتیازات این دیدار ۵۵ امتیازی شده و رده پنجم را برای خود حفظ کردند.

در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:

فرایبورگ یک هافن هایم یک

یونیون برلین ۳ وردربرمن یک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین