کد خبر: ۷۰۶۲۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

«مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد

معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات به طور رسمی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرد.
«مصطفی تاجزاده» رسماً اعلام کاندیداتوری کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمصطفی تاجزاده با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

من سید مصطفی تاجزاده، شهروندی از تبار مشروطه‌ خواهان و اصلاح‌گران با استمداد از روح پاک شهیدان عدالت و آزادی وارد میدان انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم، برای تغییر و برای اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری. می‌آیم برای استقرار دموکراسی در ایران، صلح در منطقه و تعامل با جهان می‌آیم تا از حقوق محرومان، به‌ویژه کارگران و معلمان و همه‌ی حقوق‌بگیران ثابتی دفاع کنم که فشار تحریم و خودتحریمی و بی‌کفایتی‌، قامت‌شان را خم کرده، سلامت و عزت آن‌ها را نشانه رفته است.

می‌آیم تا هر که شناسنامه ایرانی دارد، مالیات می‌دهد و حق رای دارد، صرف‌نظر از عقاید و سلایقش، از حقوق کامل شهروندی بهره برد.می‌آیم برای رفع تمام اشکال تبعیض از زنان. می‌آیم تا با تنش‌زدایی و عادی‌سازی روابط با آمریکا و گسترش مناسبات با همه‌ی کشورها از چین و روسیه تا اروپا و هند، لغو همه‌ی تحریم‌ها ممکن شود و بانک‌های جهانی با دسته‌بندی ایرانیان در ردیف تروریست‌ها، آنان را از حقوق مسلّم خویش در دادوستد آزاد با جهان محروم نکنند.می‌آیم تا نهادهای مدنی توان‌مند شوند و گردش آزاد اطلاعات و آزادی فضای مجازی تضمین شود.

می‌آیم تا با تشکیل دولتی کارآمد، جوان و فراگیر توسعه کشور سرعت گیرد، معیشت مردم بهبود یابد و حقوق و کرامت همه ایرانیان با هر گرایشی و از هر قشر و قوم و دین و مذهبی تامین شود و امید و لبخند و نشاط، حرف اول را بزند.می‌آیم تا قانون‌اساسی خصوصاً دو فصل سوم و پنجم آن که بر حقوق شهروندان و حق حاکمیت ملت تصریح دارد، بدون تنازل اجرا شود.

به باور من رفع تحریم‌ها در دسترس است. خرید واکسن برای همه مردم ممکن است. رشد اقتصادی و مهار گرانی و بیکاری در دوره اصلاحات تجربه شد و رسیدن به جایگاه درخور ایران دست‌یافتنی است؛ به‌شرطی‌که همه از تمامیت‌خواهی دست بکشیم؛ مخالفان خود را ببینیم و برای آن‌ها به اندازه خود حق قائل شویم، امنیت را برای همه ایرانیان، بخواهیم، تحوّلات جهانی را درک کنیم و با اعتماد به ملت، تسلیم رای اکثریت شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
1
2
من طرفدارتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
2
1
بازم این گفت همه خوبن فقط ما بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
دمش گرم خودش هم میدونه رد صلاحیت میشه
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
خیلی چیزای دیگه هم گفتا
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
عادی سازی روابط موافقم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین