کد خبر: ۷۰۶۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: رسانه ملی نباید مذاکره‌کنندگان را تضعیف کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ملی متعلق به همه مردم است و درست نیست زمانی که مذاکرات وین درحال انجام است، پشت مذاکره کنندگان دستگاه دیپلماسی کشور را خالی کنند یا کاری کنند که سبب تضعیف مذاکره کنندگان ایرانی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: رسانه ملی نباید مذاکره‌کنندگان را تضعیف کند
آفتاب‌‌نیوز :

«وحید جلال زاده» درباره رویکرد صدا و سیما در خصوص مذاکرات وین و تخریب مذاکره کنندگان در این رسانه اظهار کرد: رسانه ملی یک ظرفیت ملی است و که باید عادلانه در اختیار همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی قرار بگیرد و سوگیری رسانه ملی در طرفداری یا علیه افراد و جریان‌های سیاسی در زمان انتخابات شایسته نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: رسانه ملی متعلق به همه مردم است و درست نیست زمانی که مذاکرات وین درحال انجام است، پشت مذاکره کنندگان دستگاه دیپلماسی کشور را خالی کنند یا در سازمان صدا و سیما کاری کنند که سبب تضعیف مذاکره کنندگان ایرانی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد: رسانه ملی باید با دعوت از صاحب نظران و مسوولان، همه دیدگاه‌های موافق و مخالف را درباره مذاکرات وین بازتاب دهد و در زمان انتخابات نیز بی‌طرف باشد.

جلال زاده با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همیشه از تیم مذاکره کننده که طبق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشتند، حمایت کرده است، عنوان کرد: در جلسات کمیسیون با مسوولان دستگاه دیپلماسی همیشه ما به این موضوع تاکید کردیم که مجلس چه کمکی می‌تواند به دستگاه دیپلماسی انجام دهد تا مذاکرات به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: اگر طرف آمریکایی همان تعداد هزار و ۶۰۰ تحریمی که فهرست آنها ارائه شده را لغو کند و جمهوری اسلامی نیز در راستایی آزمایی به این نتیجه برسد که آمریکا به تعهدات خود عمل کرده است، جمهوری اسلامی هم به تعهدات خود بازخواهد گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
درود خداوند بر شماآقاي جلال زاده و همه مردم فهيم ايران اسلامي.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین