کد خبر: ۷۰۶۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد

جهانگیری: باید فریاد نهادهای حکومتی، سران قوا، نهادهای مدنی و دلسوزان کشور رسیدگی به مسائل مردم باشد

معاون اول رییس جمهور خطاب به همه نهادهای حکومتی، سران قوا، نهادهای مدنی و دلسوزان کشور تأکید کرد: باید فریاد و صدای ما فریاد و صدای رسیدگی به مسایل مردم و حرف و سخن دلسوزی برای مردم باشد تا کشور از بحران‌های ساختگی که دشمنان علیه ملت طراحی کرده اند عبور کند.
جهانگیری: باید فریاد نهادهای حکومتی، سران قوا، نهادهای مدنی و دلسوزان کشور رسیدگی به مسائل مردم باشد
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در آیین افتتاح مراکز اورژانس کشور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرالتهاب خاورمیانه قرار گرفته است که در هر نقطه از آن دود و صدای گلوله بلند می شود، خاطرنشان کرد: در کشوری آرام و امن قرار داریم که گاهی موج های مختلفی بلند می شود تا آرامش کشور را بر هم بزند. مردم با توجه به مشکلات و گرفتاری ناشی از تحریم های اقتصادی آمریکا و شیوع بیماری کرونا بطور طبیعی این انتظار را از نخبگان، دلسوزان و صاحبنظران دارند که به حل مسایل کشور کمک نمایند.

معاون اول رییس جمهور تأکید کرد: می توانیم با همدلی، هماهنگی و مهربانی از موج های مختلف عبور کنیم و نباید اجازه دهیم بحران هایی که دشمنان ملت طراحی می کنند کشور را وارد بحران های جدید نماید.

جهانگیری ادامه داد: دلسوزان ملت به فکر ایران و حل مشکلات مردم باشند. می توان با اتکا به ظرفیت بالای موجود در کشور اجازه ندهیم که دشمنان، مردم کشور ما را مأیوس کنند و می توانیم مشکلات را در داخل حل نماییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
جناب آقای دکتر
لطفا تو همین فرصت باقی مانده هم به داد مردم و بخش خصوصی برسید لطفا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین