کد خبر: ۷۰۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

دومین استعفا در فدراسیون فوتبال در کمتر از دو ماه!/ یک سوء تفاهم باعث رفتن امامی‌فر شد

علیرضا امامی‌فر دومین نفری است که در فاصله کمتر از دو ماه از شروع به کار عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، تصمیم به کناره‌گیری از سمت خود می‌گیرد؛ استعفایی که به علت یک سوء تفاهم صورت گرفته است.
دومین استعفا در فدراسیون فوتبال در کمتر از دو ماه!/ یک سوء تفاهم باعث رفتن امامی‌فر شد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا امامی‌فر که حدود سه هفته قبل به عنوان رئیس جدید مرکز تیم‌های ملی انتخاب شده بود، از سمت خود استعفا کرده و از دور روز قبل در محل کار خود حضور نیافته است. هنوز عزیزی خادم با درخواست استعفای او موافقت نکرده اما امامی‌فر دومین نفری است که در دوران ریاست رئیس جدید و در فاصله کمتر از یک ماه از همکاری با این فدراسیون خودداری کرده است.

او روز دوشنبه در محل کار خود در مرکز ملی فوتبال حاضر شده و در آستانه اتمام ساعت اداری، استعفای خود را به دفتر ریاست تحویل داده و علت این موضوع را مشکلات خانوادگی بیان کرده است!

اما از قرار معلوم امامی‌فر تصور دیگری از سمت جدید خود در این فدراسیون داشته و تصور می‌کرده قرار است او جایگاه محمدرضا ساکت، رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی را خواهد داشت و با توجه به تجربه و سابقه خود، برای تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش مردان و زنان برنامه‌ریزی خواهد کرد که در دوره جدید، این سمت منحل شد.

علت این سوء تفاهم به مذاکرات امامی‌فر با عزیزی خادم بازمی‌گردد که ظاهرا رئیس جدید فدراسیون برای بالا رفتن بار علمی و فوتبال مجموعه تحدید ریاست خود، در یک جلسه کوتاه از امامی‌فر دعوت به همکاری می‌کند و بازیکن سابق تیم ملی که مدرک دکترای خود را هم در حوزه مسائل ورزشی اخذ کرده، درباره وظایف خود توجیه نمی‌شود و بلافاصله سمت پیشنهادی را قبول کرده است.

با توجه به همین موضوع، بعد از گذشت حدود چند هفته از قبول مسئولیت، وی متوجه شرح شغلی خود می‌شود که محوریت آن محوریت آن بر اداره زمین‌های تمرین، امکان و ساختمان‌های مرکز ملی‌ فوتبال و همین‌طور انجام تشریفات و تهیه شرایط مناسب برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی بود.

در نهایت امامی‌فر که در تصورات خود برنامه‌ریزی برای تیم‌های ملی را در نظر داشت و در واقعیت با یک شغل اجرایی در حوزه اداره امکان ورزشی و انجام تشریفات مواجه می‌شود، عطای ریاست بر مرکز ملی فوتبال را به لقای آن می‌بخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین