کد خبر: ۷۰۷۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۱

تیراندازی به مأموران حفاظت منابع طبیعی بندر گز

عاملان تیراندازی به مأموران حفاظت منابع طبیعی بندرگز دستگیر شدند.
تیراندازی به مأموران حفاظت منابع طبیعی بندر گز
آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه پنج شنبه چند قاچاقچی چوب در یکی از مناطق جنگلی بندرگز به سمت نیروهای حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان تیراندازی کردند.

نیروهای حفاظتی در حال گشت زنی بودند که به یک فقره قاچاق چوب برخورد می کنند و در ادامه یکی از متخلفان با سلاح شکاری به قصد تهدید سمت یکی از قرقبانان تیراندازی می کند که خوشبختانه تیر به نیروهای منابع طبیعی اصابت نمی کند.

همچنین قاچاقچیان با سلاح به سمت سرجنگلبان و فرمانده یگان حفاظت شهرستان نشانه رفته وی را تهدید می کنند که با ایستادگی نیروهای حفاظتی شهرستان متخلفان با رها کردن وسیله نقلیه خویش اقدام به فرار می کنند.

اما شامگاه جمعه فرمانده انتظامی بندرگز خبر از دستگیری دو نفر از عاملان درگیری با ماموران حفاظت منابع طبیعی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ مهدی مهدوی نیا در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر حضور قاچاقچیان چوب در یکی از مناطق شهرستان بندرگز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و دو تیم از ماموران یگان امداد و گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد سه قاچاقچی با یک دستگاه وانت قصد جابجایی چوب قاچاق را داشتند که در بین مسیر با ماموران زحمت کش اداره منابع طبیعی درگیر و پس از تیراندازی با سلاح شکاری از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: در تحقیقات پلیسی و از طریق استعلام پلاک خودرو، هر سه متهم شناسایی و ماموران به مخفیگاهشان اعزام شدند که قبل از حضور پلیس، متهمان از آنجا متواری شده بودند.

وی افزود: متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند سرانجام خود را به پلیس معرفی کردند.

سرهنگ مهدوی نیا تصریح کرد: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که از سارقان و قاچاقچیان سابقه داری هستند که سوابق متعدد سرقت و قاچاق چوب را در پرونده خود دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین