کد خبر: ۷۰۷۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
صعود تراکتور و حذف الدحیل و الاهلی؛

صعود تراکتور/ استقلال میزبان الهلال شد، پرسپولیس مهمان استقلال تاجیکستان

بدنبال شکست تیم استقلال تاجیکستان و الهلال در آخرین دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول، تیم فوتبال تراکتور به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله حذفی شد.
صعود تراکتور/ استقلال میزبان الهلال شد، پرسپولیس مهمان استقلال تاجیکستان
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال تراکتور که در آخرین بازی خود در گروه دوم موفق شده بود شارجه امارات را با دو گل شکست دهد و با ۱۰ امتیاز در رتبه دوم جای بگیرد و برای صعود در انتظار نتیجه دیدارهای پایانی گروه نخست بود.

براساس نتایج به دست آمده در بازی های امشب با شکست استقلال تاجیکستان مقابل آلمالیق ازبکستان و الهلال عربستان برابر شباب الاهلی، استقلال تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و تفاضل گل الهلال با گلی که در دقیقه ۹۰ از شباب الاهلی دریافت کرد مثبت ۲ شد و در نتیجه صعود تراکتور با ۱۰ امتیاز ‌و تفاضل گل مثبت ۳ به مرحله حذفی قطعی شد.

الهلال عربستان نیز برای صعود باید چشم انتظار نتیجه دیدار الاهلی و الدحیل بماند؛ در واقع تساوی این دو تیم می تواند سند صعود الهلال را به دور بعد امضا کند.

تراکتور در مرحله بعد مسابقات باید به مصاف النصر عربستان برود.

پیش از این استقلال و پرسپولیس صعود خود را به دور حذفی قطعی کرده بودند و فولاد نیز با شایستگی از صعود به مرحله بعدی رقابت ها جا ماند.

برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۲ و ۲۳ شهریور پیگیری می‌شود، به شرح زیر است (نام میزبان ابتدا آمده است):

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران
استقلال ایران - الهلال عربستان
النصر عربستان - تراکتور ایران
الشارجه امارات - الوحده امارات

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین