کد خبر: ۷۰۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

یزدانی: اشتباه کردم انرژی‌ام را درست تقسیم نکردم/خدا را شکر توانستم یکی از سهمیه‌های کشتی را بگیرم

مدعی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: اشتباه کردم که انرژی‌ام را دست تقسیم نکردم.
یزدانی: اشتباه کردم انرژی‌ام را درست تقسیم نکردم/خدا را شکر توانستم یکی از سهمیه‌های کشتی را بگیرم
آفتاب‌‌نیوز :

امیرمحمد یزدانی که یکی از دو میهمان برنامه دایره طلایی در محل خانه کشتی بود، در مورد کسب سهمیه المپیک در وزن 65 کیلوگرم در مسابقات گزینشی آسیایی اظهار داشت: کشتی های قزاقستان یک مقدار برای من حساس بود چون برای رسیدن به سهمیه باید حتما در همین میدان نتیجه مطلوب می‌گرفتم. خداراشکر که توانستم سهمیه بگیرم.

وی در مورد کشتی آخرش در آلماتی که مغلوب حریف شد و طلای گزینشی را از دست داد، تاکید کرد: اشتباه از من بود که انرژی‌ام را به درستی تقسیم نکردم. حملات متعددی در این مبارزه داشتم تا فاصله امتیازی ام را با حریف بیشتر کنم ولی از نظر تنفسی دچار مشکل شدم.

یزدانی با اشاره به مدعیان پرتعداد این وزن در المپیک گفت: کسی که می خواهد قهرمان مسابقه ای شود، باید همه را ببرد و نگاه نکند حریفش چه کسی است. ما با بچه‌ها فیلم حریفان مان را می‌بینیم و همراه با مربیان کشتی حریفان را آنالیز می‌کنیم که پیروز شویم.

کشتی گیر جویباری وزن 65 کیلوگرم در خصوص اینکه در مبارزه‌هایش زیاد امتیاز رد و بدل می شود، خاطرنشان کرد: اگر دقت کرده باشید تا پیش از کشتی فینال گزینشی زیاد امتیاز از دست ندادم ولی فینال هیجانی بود و امتیاز زیادی بین من و حریفم رد وبدل شد. می‌توانستم این کشتی را هم بدون از دست دادن این همه امتیاز ببرم اما عجله کردم. باید حتما روی دفاعم کار کنم که کمتر امتیاز از دست بدهم.

وی احتمال تغییر وزن در آینده را محتمل دانست و ادامه داد: با توجه به سنم طبیعی است که وزنم بالا برود و احتمال اینکه تغییر وزن دهم وجود دارد.

وی اولین مربی اش در کشتی را نقی زاده در قائمشهر عنوان کرد و گفت: از این مربی تشکر می‌کنم که برایم زحمات زیادی کشید. چند سال بعد از شروع کشتی به خاطر اینکه در قائمشهر حریف تمرینی نداشتم مجبور شدم به جویبار بروم و زیر نظر مربیان دیگر کار کنم. هربار در جویبار هستم زیر نظر آقای هاشمی کار می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین