کد خبر: ۷۰۷۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

مسکن پس از انتخابات گرانتر خواهد شد؟

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی با پیش بینی وضعیت بازار مسکن بر ضرورت کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی و توجه به وضع معیشت آحاد جامعه به خصوص کارگران تاکید کرد.
مسکن پس از انتخابات گرانتر خواهد شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

هادی ساداتی در ارزیابی وضعیت بازار مسکن در سال جاری و با توجه به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: با توجه به طرح مجلس در خصوص جهش مسکن و چشم اندازی که در این زمینه در ارتباط با شرایط مسکن و افزوده شدن وام پیشنهاد شده و پیش نویسی که ارائه کردند، می توان امیدوار بود ولی معتقدم هر مقدار که از این طرف می خواهیم به موضوع توجهی بکنیم از آن طرف گسستی در برخی مسایل نظیر تورم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه تحریم های خارجی نمی تواند بر امر مسکن و ساختمان سازی دخیل باشد، گفت: آنچه بر مسکن و ساخت و ساز اثرگذار است، تحریم داخلی، برخی سوء مدیریتها و افزوده شدن قیمتهای کذایی و حبابی مصالح ساختمانی است که تثبیت می شود.

ساداتی گفت: متاسفانه تلاشی برای پایین آمدن قیمتهای کذایی در بخش مصالح صورت نمی گیرد و قدرت پایین آوردن آن وجود ندارد، لذا امیدواریم در دولت جدید تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر ضرورت توجه به مسایل و مشکلات کارگران به ویژه کارگران ساختمانی در حوزه معیشت تاکید کرد و گفت: امسال درصدی به حقوق کارگران اضافه شد که جای تقدیر و تشکر دارد هم از وزیر کار و سایر وزیرانی که در خصوص این مصوبه نقش داشتند و هم تیم کارگری و کارفرمایی که کمک کردند و مصوبه را به تصویب رساندند ولی با همه تلاشهایی که در سایه همدلی صورت گرفت، معتقدم این مصوبه نمی تواند وضعیت معیشتی کارگران را پوشش دهد و هزینه های زندگی سخت آنها را جبران کند لذا درخواست ما این است که مسئولان توجه بیشتری به اقشار کارگری و کارگران ساختمانی داشته باشند.

ساداتی گفت: همه به نوعی دچار گرفتاری و مشکلات تورم، گرانی و قیمت کالاهای اساسی هستیم و کسی جز دولت نمی تواند قیمتها را مهار کند.انتظار داریم مسئولان به قیمتها توجه کنند و بازار را در کنترل داشته باشند و تلاش کنند از هفته آینده که بعد از هفته کارگر است وضع معیشت افراد چه کارگر چه غیرکارگر بهتر شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
بعد از انتخابات
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین