کد خبر: ۷۰۷۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

ماشین سازی تعطیل شد

باشگاه ماشین سازی تبریز تمامی فعالیت های ورزشی خود را تعطیل اعلام کرد.
ماشین سازی تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اعلام تعلیق فعالیت های باشگاه ماشین سازی، استاندار محترم آذربایجان شرقی دستور به حل مشکلات این باشگاه و پرداخت مطالبات سال نود و شش از شهرداری تبریز دادند ولی شهردار و مدیران شهری شهرداری کلانشهر تبریز همکاری های لازم را برای بقای ماشین سازی انجام ندادند.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه ماشین سازی، بدین وسیله اعلام میدارد که با همکاری و پیگیری های مستمر استاندار محترم دکتر پورمحمدی و مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر بهتاج، مطالبات این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشد و با گذشت بیش از چهل روز از دستورات اداری نیتی به پرداخت دیده نمی شود و فقط فرایندی جهت صلب مسئولیت اجتماعی و حقوقی در این قبال این باشگاه مردمی را درپیش گرفته اند.

باشگاه ماشین سازی در این شرایط بحرانی انتظار حمایت از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی را داشت ولی متاسفانه عدم همکاری و حمایت ها ادامه داشت و ثبت قرارداد کادر فنی جدید به دلیل مطالبات مالی آن هیئت از باشگاه تبدیل به یک پروسه طولانی شد. بانی فوتبال استان نه تنها حامی فوتبال شهر نبوده بلکه برای انجام وظایف ذاتی خود منت نهاده و نگاه مالی به فوتبال استان دارد.

صراحتا اعلام میدارد؛ تمامی فعالیت های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز تعطیل اعلام شده و نظر به عزم بلند مسئولین شهری در کارشکنی های اخیر مالکیت باشگاه تمایلی به تیمداری در باشگاه ماشین سازی تبریز نخواهد داشت و بدیهی است از این تاریخ مسئولیت فعالیت های آتی تیم برعهده هیئت فوتبال استان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین