کد خبر: ۷۰۸۲۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله: می‌توانیم در ۲۴ ساعت اسرائیل را نابود کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم و سپاه پاسداران کاملا برای این هدف آماده است.
نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله: می‌توانیم در ۲۴ ساعت اسرائیل را نابود کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، شامگاه (پنجشنبه- ۱۶ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم هدف از خلقت را تبیین کنیم قرآن کریم می فرماید "همه هستی برای بندگی خدا به وجود آمد". پیامبران خدا هم آمدند تا خط عبودیت را ترسیم کنند و هدف همه پیامبران تشکیل حکومت دینی بود و هدف حضرت محمد(ص) نیز تشکیل حکومت اسلامی بود تا این حکومت راه توحید ناب را ترسیم و علیه بت پرستی و طاغوتیان قیام کند.

وی افزود: توحید به معنای اثبات خدا و نفی طاغوت است و پیامبران آمدند تا طاغوت زدایی کنند و حق، حاکم شود. در عصر غیبت، فقها استمرار بخش راه انبیا و امامان هستند و امام راحل نیز با همین هدف پرچم اسلام را بلند کرد تا اسلام در جهان حاکم شود. امام راحل می خواست اسلام را برای جهان تبیین و نسل جوان را با اسلام ناب آشنا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، تصریح کرد: خداوند بر روی دوش امام تکلیف مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گذاشته بود چرا که تا ظلم برچیده نشود پرچم دین نمی تواند حاکم شود. امام راحل پرچم مبارزه با رژیم شاه را برافراشت و مبارزه اصلی امام (ره) در واقع با آمریکا بود. ایشان سال ۱۳۴۳ اعلام کردند که ما علیه آمریکا قیام می کنیم.

شیرازی گفت: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام خمینی(ره) دستور دادند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نام‌‎گذاری شود. سردمداران کاخ کفر می دانستند امام(ره) چه پرچمی را برافراشته است. از سال ۱۹۲۹ صهیونیست ها تلاش کردند یک رژیمی را برای خود تاسیس کنند و سرانجام در سال ۱۹۴۸ فلسطین را با کمک انگلستان اشغال کردند و به دیر یاسین حمله و ۳۰۰ هزار فلسطینی را آواره کردند.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، ادامه داد: بارها مردم فلسطین را در اردوگاه‌ها قتل عام کردند و داعش نیز شاگرد مکتب صهیونیست ها است. شش ارتش عربی علیه صهونیست‌ها جنگیدند، اما شکست خوردند. برای دنیا تعجب داشت که چگونه یک روحانی بدون اسلحه طاغوت را کنار زد و آمریکا را از ایران بیرون کرد.

وی گفت: در روزهای آغازین انقلاب هر وقت امام راحل قصد سخنرانی داشتند سران کاخ سفید تمام برنامه های خود را تعطیل می کردند تا سخنان امام(ره) را گوش کنند. حرف های امام خمینی(ره) را شنیدند، اما متوجه حرف های ایشان نشدند. نمی دانستند نام‌گذاری روز قدس به معنای بسیج اسلام و شکل گیری نیرویی به نام سپاه قدس است که شهید سلیمانی دست مردم کرانه باختری رودن اردن و مردم غزه را با اسلحه پُر کرد. حاج قاسم حزب الله را تقویت کرد به طوری که دور فلسطین را از ترس دیوار کشیدند.

شیرازی افزود: ما امروز توانایی موشکی مان به حدی است که می توانیم خاک اسرائیل را هدف قرار دهیم و ما توانایی نابودی این رژیم را داریم. قدرت نظام اسلامی به مراتب بیشتر از گذشته است و امروز مردم غزه و حزب الله قادرند که با موشک‌های خود اسرائیل را به لرزه درآورند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، اظهار کرد: تا استکبار و رژیم غاصب صهیونیست را نشکنیم از پا نمی نشینیم و با صراحت می گوییم با تمام وجود ایستاده ایم و اگر آمریکا از روی جنازه ما هم رد شود اهداف انقلاب و امام(ره) را تحت زعامت مقام معظم رهبری اجرایی خواهیم کرد. امروز کربلا جلوی چشم ما است و سپاه پاسداران و بسیج دلاور و مردم پای خط امام و مبانی انقلاب ایستاده‌اند و حاضریم جان خود را تقدیم قرآن و اسلام کنیم تا هدف انبیا و ولی فقیه زمان محقق شود.

وی ادامه داد: ما مطمئن هستیم جوانان ما روزی جهان بدون اسرائیل را می بینند و اگر اول انقلاب می گفتیم که روزی صدام سقوط می کند خیلی ها باور نمی کردند. برخی سقوط عراق و سوریه را حتمی می‌دانستند و این از اهداف استکبار بود، اما فرزندان ملت ایران با فرماندهی سردار سلیمانی داعش و اربابان آن را شکست دادند و امروز ملت ایران و سپاه پاسداران زنده است. آبروی خود را برای اسلام گذاشته ایم و با تمام قدرت اعلام می کنم سپاه این قدرت را دارد که اسرائیل را با خاک یکسان کند.

شیرازی افزود: اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم. آمریکایی ها و صهیونیست ها از ملت ایران می ترسند و با شهادت حاج قاسم سلیمانی در دل شب این ادعا را ثابت کردند. امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و حزب الله، فاطمیون، زینبیون و انصارالله با قدرت ایران اسلامی شکل گرفته اند و هرچه جلوتر آمدیم قدرت ایران بیشتر شد. امروز گرایش به اسلام در اروپا و آمریکا بیشتر شده است و جوانان اروپایی به مردم ایران به چشم الگو نگاه می کنند.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: مردم به حمایت از انقلاب ایستاده اند و در مناسبت‌های مختلف این امر را ثابت کرده‌اند. مردم در انتخابات پیش رو شرکت گسترده خواهند کرد. مقاومت مردم ایران دشمن را منکوب می کند و صبر ملت ایران کاخ سفید را هم شکست می دهد، همان طور که صبر زینب(س) یزیدیان را رسوا کرد. با مقاومت و توکل ملت ایران مشکلات اقتصادی هم رفع می شود.

وی با بیان اینکه جان می دهیم، اما اجازه نمی دهیم دشمن به انقلاب آسیب بزند، گفت: پشت سر ولایت حرکت می کنیم و به دشمنان داخل و خارج ثابت می کنیم که ملت ایران یک ملت مقاوم و عزتمند است و امیدواریم با یاری خداوند انقلاب را نگه داریم و به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) بسپاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
7
پس چرا معطلی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
7
ولي تا الان كه چهل سال گذشته نتوانسته ايد معيشت مردم را درست كنيد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
3
اونوقت اسرائیل فقط ما رو تماشا میکنه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
2
اگر تونستی 24 ساعته به گرسنه ها غذا بدی به صواب نزدیک تره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین