کد خبر: ۷۰۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

قیمت انوع موبایل سامسونگ، شیائومی و هواوی در بازار امروز ۲۰ اردیبهشت

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی را در بازار امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ مشاهده می‌کنید.
قیمت انوع موبایل سامسونگ، شیائومی و هواوی در بازار امروز ۲۰ اردیبهشت
آفتاب‌‌نیوز :

با ثبات نسبی قیمت دلار در روزهای اخیر، بازار موبایل نیز از تکاپو افتاده و قیمت‌ها در این بازار نیز به تعادل نسبی رسیده است. در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت مناسبی دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

یکی از جدیدترین مدل‌های پرطرفدار شرکت اپل که به تازگی وارد بازار شده iPhone SE (2020) است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است. این تلفن هوشمند در حال حاضر با ۳ نوع حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین