کد خبر: ۷۰۹۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

گروگانگیر پسر ۷ ساله بازداشت شد

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک گروگانگیر در محله ۱۳ آبان خبر داد و گفت: متهم در شهرستان بوشهر پسر هفت ساله‌ای را گروگان گرفته بود.
گروگانگیر پسر ۷ ساله بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

 سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد با اعلام خبر بازداشت فردی که پسری هفت ساله را چندی پیش گروگان‌ گرفته بود، اظهار کرد: روز گذشته در پی انجام کارهای اطلاعاتی مأموران کلانتری 168 سیزده آبان فردی آدم‌ربا در محله 13 آبان که چند وقت پیش در بوشهر اقدام به گروگانگیری یک پسر بچه هفت ساله کرده بود، شناسایی شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران انتظامی در تحقیقات گسترده متوجه شدند که فرد گروگانگیر چند وقت پیش پسر هفت ساله یک پزشک را در بوشهر گروگان گرفته و در ازای دریافت پنج میلیارد ریال پول نقد، وی را آزاد کرده است.

وی ادامه داد: عوامل عملیات کلانتری 13 آبان پس از مطمئن شدن از صحت ماجرا در گام نخست متوجه شدند که فرد آدم‌ربا به تازگی در محله 13 آبان ساکن شده است و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی ابتدا جرم آدم‌ربایی را منکر شد اما در ادامه با توجه به شیوه و شگرد خاص مأموران پلیس و ارتباط گرفتن با آنها با پلیس آگاهی بوشهر و با اخذ اطلاعات پرونده، دچار تناقض‌گویی شد و سپس صراحتاً به جرم خود اعتراف و همچنین اقرار کرد با پول به دست آمده یک باب خانه را در محله 13 آبان خریداری کرده است.

به گفته ناصری‌نژاد، پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین