کد خبر: ۷۰۹۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

ابراز تردید ده‌ها ژانرال آمریکایی نسبت به سلامت روان بایدن

بیش از ۱۲۰ نفر از ژنرال‌های و دریادارهای سابق آمریکایی با امضای یک نامه سرگشاده درباره سلامت روان «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده ابراز تردید کردند.
ابراز تردید ده‌ها ژانرال آمریکایی نسبت به سلامت روان بایدن
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در این خصوص گزارش کرد، گروهی متشکل از ۱۲۰ افسر نظامی بازنشسته آمریکا با ارسال نامه‌ای به جو بایدن، ضمن ابراز تردید درباره سلامت روان وی نوشتند که انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مشروع نبوده است.

این ژنرال‌های سابق آمریکا با تکرار ادعاهای «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، تصریح کردند: «بدون انتخابات عادلانه و صادقانه‌ که به درستی انعکاس دهنده "اراده مردم" باشد، جمهوری بر پایه قانون اساسی ما از بین می‌رود».

این ژنرال‌ها و دریاداران سابق آمریکایی با ابراز تردید درباره توانایی ذهنی بایدن تصریح کردند: «وضعیت ذهنی و جسمی رئیس‌جمهور قابل چشم پوشی نیست. وی باید بتواند به سرعت هر روز و شب تصمیمات امنیت ملی دقیقی که شامل تهدیدات در هرکجایی می‌شود، اتخاذ کند».

جنجال‌ها درباره سلامت جسمی و ذهنی رئیس‌جمهور آمریکا چیز تازه‌ای نیست و از زمان ورود او به کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور سابقه داشته است.

دوم اردیبهشت سال گذشته، همزمان با تشدید حملات لفظی «دونالد ترامپ» به بایدن و تردیدها درباره توانایی‌های جسمی و ذهنی او برای انجام وظایف ریاست جمهوری آمریکا، یک روانپزشک نروژی هشدار داد که بایدن احتمالاً از زوال عقل رنج می‌برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
1
اقای ترامپ برگرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین