کد خبر: ۷۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۱
رحمانی خلیلی:

توسلی در برابر انحراف از خط امام می‌ایستاد

آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی اصغر رحمانی خلیلی عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام، گفت: «آیت‌ا... توسلی بعد از رحلت امام(ره) در مقابل هر حرکتی که مخالف نظر امام(ره) بود با تمام قوا و قدرت ایستادگی می‌کرد».

نماینده بهشهر در مجلس ششم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در خصوص خصوصیات اخلاقی و علاقمندی توسلی به بیت امام(ره) گفت: «مرحوم آیت‌ا... توسلی یکی ازشخصیت‌های علمی و عرفانی روحانیت شیعه در این چند سال اخیر خصوصا در حضور و محضر امام(ره) بودند».

رحمانی خلیلی تصریح کرد: «به حق جناب مرحوم توسلی علاقمندی و شیفتگی خود را به فکر، ایمان و اعتقاد امام(ره) نشان دادند و خصوصا بعد از رحلت امام(ره) با هر حرکت که در آن مخالفت با نظر و  تمنیات امام(ره) بود با قوا و قدرت هر چه تمام‌تر در مقابل آن جریانات اعلام موضع می‌نمودند».

وی اظهار داشت: «به یقین اهانت اخیر به بیت امام(ره) و شخص حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن خمینی به شدت ایشان را ملتهب و برافروخته کرده بود».

عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) افزود: «همچنین ایشان در یکسال اخیر با از دست دادن دو چهره جوان در خانواده اش، یکی نوه پسری و یکی نوه دختری ایشان که فرزند حجت‌الاسلام آقای ولایی بود، روح و جانشان آزرده شد. برای روح ایشان که به مولا و مقتدای خودش امام(ره) ملحق شد،‌طلب مغفرت می‌کنیم و به روحانیون مبارز و خانواده ایشان عرض تسلیت داریم». 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین