کد خبر: ۷۰۹۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

بیانی: داربی زیبایی نبود/ استقلال عصبی بازی کرد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید داربی ۹۵ پایتخت، بازی زیبایی نبوده است.
بیانی: داربی زیبایی نبود/ استقلال عصبی بازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

شاهرخ بیانی، پشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در داربی ۹۵ اظهار کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول استقلال بازی خوبی از خودش ارائه داد و تیم در کارهای ترکیبی و در نبردهای هوایی برنده بودند و پرسپولیس هیچ کاری در نیمه اول انجام نداد اما پرسپولیس در نیمه دوم بازی خوبی از خودش ارائه داد و توانست موفق باشد. بازی خیلی درگیرانه بود و زیبایی بازی قبل را نداشت و آدم نمی‌تواند آنالیز آنچنانی از این بازی داشته باشد.

او ادامه داد: فرهاد مجیدی تاکتیک خوبی روی بازی داشت اما بازی زیبایی در این داربی شاهد نبودیم و جنگندگی در داربی وجود داشت. بازیکنان خیلی به داور اعتراض می‌کردند و دو تیم خواستند در وهله اول بازنده داربی نباشند و از شرایط بازیکنان این مساله مشخص بود. دو تیم باید در این بازی راحت بازی کنند و نمایشی با برنامه داشته باشند. مدافعان ما در این بازی عصبانی بودند و من تعجب می‌کنم که چرا این‌گونه بود. در داربی هر تیمی که از نظر روحی و روانی خوب نبوده، نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد و این اتفاق برای استقلال افتاد.

بیانی افزود: گلی که پرسپولیس زد، روی اشتباه استقلال رخ داد و من فکر می‌کنم تعویض‌های استقلال در این بازی خوب نبود. داریوش شجاعیان هنوز شرایط مسابقه را ندارد و در این بازی درگیرانه، نمی‌توانست تاثیر خودش را بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: بازی استقلال و پرسپولیس همین است. همه منتظر یک اشتباه هستند تا یک تیم از این اشتباه استفاده کند و گل بزند. ما برنامه‌ای برای گلزنی نداشتیم و روی سانترها نتواستیم به گل برسیم. حتی دانشگر را هم به تیم آوردند تا استقلال روی سانتر گل بزند اما این اتفاق هم نیفتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
1
0
وقتی پنالتی گرفته نشود چه انتظاری می توان داشت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین