کد خبر: ۷۰۹۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

پوست هندوانه را دور نریزید

پوست هندوانه را دور نریزید، چون فواید و خواص آن برای بدن بیشمار و برای تقویت قوای جنسی در مردان، کاهش سریع فشارخون و جلوگیری از سکته بسیار مفید است.
پوست هندوانه را دور نریزید
آفتاب‌‌نیوز :

هندوانه میوه‌ای خوشمزه و آبدار که مصرف آن به اکثر افراد پیشنهاد می‌شود. پوست هندوانه نسبت به میوه آن، حاوی آب و شکر کمتر و فیبر بالاتری است. از این رو سنگین‌تر بوده و مزه کمتری نیز دارد. قسمت سفید پوست این میوه دارای مقدار زیادی «سیترولین» نوعی اسیدآمینه است که با گشاد کردن سرخرگ ها، گردش خون را بهبود می‌دهد. پوست آن، آب لیمو و شکر را در مخلوط کن بریزید تا یک نوشیدنی گوارا به دست بیاید.

خواص پوست هندوانه:

شاید ۹۹ درصد افرادی که میوه‌ی هندوانه را خریداری می‌کنند بعد از خوردن قسمت داخلی این میوه، پوست آن را به عنوان دورریز کنار می‌گذارند در حالی که از همین پوست میوه می‌توان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات را درمان کرد.

پوست هندوانه برای افزایش قدرت جنسی مردان:

برخی از تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که دچار اختلال خفیف در نعوظ هستند می‌توانند برای رفع مشکل جنسی خود از پوست هندوانه استفاده کنند. سیترولین آمینو اسید موجود در پوست هندوانه ماده‌ای است که برای این افراد لازم می‌باشد. بهتر است پوست هندوانه را به صورت پوره درآورده و با آب لیمو مخلوط کرده میل کنید.

پوست هندوانه دفع کننده اوره:

مطالعات اخیر نیز حاکی از آن است که پوست هندوانه به دلیل وجود سیترولین که نقش مهمی در سیکل اوره بدن بازی می‌کند، قادر است تا نیتروژن را از خون جذب کرده و آن را به ادرار تبدیل کند.

پوست هندوانه برای درمان زخم:

پوست هندوانه حاوی ماده‌ای به نام آرگنین است که میزان اکسیدنیتروژن را افزایش می‌دهد. از این رو رگ‌های خونی را آرامش بخشیده و به درمان آنژین و بیماری‌های قلبی و عروقی کمک می‌کند. ترکیبات موجود در پوست هندوانه رشد ماهیچه‌ها را بهبود بخشیده و در درمان زخم‌ها مؤثر است. با خستگی مبارزه کرده و سیستم ایمنی را تحریک می‌کند. علاوه بر این با سرطان نیز مبارزه می‌کند

بهبود عملکرد ورزشی با پوست هندوانه:

افرادی که قصد دارند توانایی‌ها و قدرت بدنی خود را در رشته ورزشی خود افزایش دهند پوست هندوانه مصرف کنند. این روش در ایلات غربی آمریکا از سال‌های دور در میان ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گرفته.

کاهش فشارخون با پوست هندوانه:

اگر پزشک به شما هشدار داده است که فشارخون بالایی دارید پس پوست هندوانه بخورید تا بدنتان را از بروز سکته‌ها ایمن کنید. محققان ثابت کرده اند که استفاده از مکمل‌هایی همچون پوست هندوانه برای افراد بزرگسال مبتلا به فشارخون به عنوان یک درمان خانگی و گیاهی موثر واقع شده است.

تقویت معده با پوست هندوانه:

مصرف پوست هندوانه همراه با شکر و عسل و حتی مربای آن برای تقویت و درمان ضعف معده توصیه می‌شود.

پوست هندوانه درمان و پیشگیری طبیعی از پروستات:

هندوانه منبع غنی از لیکوپن است که در برابر سرطان پروستات همچون سدی از بدن محافظت می‌کند. تحقیقات نشان داده است که لیکوپن موجود در پوست هندوانه را نمی‌توان نادیده گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
افخمی
|
Germany
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
1
1
درمان انواع سرطان ازجمله سرطان خون با پوست هندوانه،درمان سکته قلب ومغزی باپوست هندوانه،درمان دیابت با پوست هندوانه،درمان ام اس با پوست هندوانه،درمان چاقی باپوست هندوانه،درمان ایدز با پوست هندوانه،درمان واریس با پوست هندوانه،درمان تون فقرات ودیسک کمر با پوست هندوانه ،درمان شکستگی استخوان با قراردان پوست هندوانه برروی شکستگی،درمان پروتستات با پوست هندوانه ،درمان یائسگی با پوست هندوانه،درمان بی خوابی واختلالات روانی با پوست هندوانه،درمان کبدچرب با پوست هندوانه،درمان دردهای مفاصل باپوست هندوانه،درمان امراض گوارشی با پوست هندوانه،ووووووووووو....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین