کد خبر: ۷۰۹۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

واکنش شهردار تهران نسبت به ضرب و شتم یک دستفروش

شهردار تهران گفت: کسی حق ضرب و شتم دستفروشان را ندارد، ما قانونی درباره سدمعبر داریم برای مثال در چهارراه ولیعصر اگر کنترل نکینم امکان تردد وجود نخواهد داشت. الان بخشنامه شده اگر قرار است جایی را جمع کنیم در جای دیگر فضا ایجاد کنیم تا زد و خوردی ایجاد نشود. درمورد اتفاقی هم که هفته گذشته در منطقه ۲۰ افتاد بلافاصله با متخلفان برخورد شد.
واکنش شهردار تهران نسبت به ضرب و شتم یک دستفروش
آفتاب‌‌نیوز :

پیروز حناچی، شهردار تهران در نشست خبری که صبح امروز ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: به مدیران تذکر داده شده اگر می‌خواهند در لیستی وارد شوند باید از پست مدیریتی خارج شوند و هیچ کس حق ندارد از شهرداری برای انتخابات هزینه کند و کارمندان در خارج از ساعت کار می‌توانند فعالیت انتخاباتی داشته باشند، اما این حساسیت برای مدیران وجود دارد.

وی ادامه داد: افتخار داریم تخلفات ما در دوره خودمان برخورد می‌شود نه چندین سال بعد، دوم اینکه تخلفی در این سازمان عظیم اتفاق بیفتد اینکه نبینیم بد است نه اینکه برخورد کنیم بنابراین ما حساس هستیم و پیگیری نیز میکنیم و درمورد واکسن هم به محض انتشار خبر بررسی کردیم و به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند.

حناچی تصریح کرد: کسی حق ضرب و شتم دستفروشان را ندارد، ما قانونی درباره سدمعبر داریم برای مثال در چهارراه ولیعصر اگر کنترل نکینم امکان تردد وجود نخواهد داشت. الان بخشنامه شده اگر قرار است جایی را جمع کنیم در جای دیگر فضا ایجاد کنیم تا زد و خوردی ایجاد نشود. درمورد اتفاقی هم که هفته گذشته در منطقه ۲۰ افتاد بلافاصله با متخلفان برخورد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین