کد خبر: ۷۰۹۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

نماینده روسیه: نگفتم در مذاکرات وین گشایش حاصل شده است

در حالی که شبکه بی‌بی‌سی به نقل از نماینده روسیه در وین اعلام کرده بود که احتمالا تا فردا خبر مهمی پیرامون مذاکرات وین منتشر خواهد شد، اولیانوف تاکید کرد همچنان مشکلات حل نشده‌ای باقی مانده است.
نماینده روسیه: نگفتم در مذاکرات وین گشایش حاصل شده است
آفتاب‌‌نیوز :

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز سه شنبه با اصلاح خبر بی‌بی‌سی در توییتی نوشت: من نگفتم در مذاکرات وین در خصوص برجام گشایش حاصل شده است. گفتم که از نظر من پیشرفت‌های مهمی به دست آمده است. این حقیقت دارد اما مشکلات حل نشده همچنان باقی هستند و مذاکره‌کنندگان به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارند تا به توافقی درخصوص احیای برجام برسند.

شبکه بی بی سی ساعاتی پیش به نقل اولیانوف نوشته بود که مذاکرات وین "پیشرفت عمده‌ای داشته و احتمالا تا فردا خبر مهمی منتشر خواهد شد".

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، طی دو هفته اخیر برگزار شده‌ است.

نمایندگان آمریکا نیز در طول این مذاکرات در وین حضور داشتند اما هیچ مذاکره مستقیمی میان ایران و آمریکا در وین انجام نشده و روند احیای برجام صرفا از طریق مذاکرات شرکای برجام و فعالیت کارگروه‌ها ادامه داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
بازهم خرابکاری روسیه جنایتکار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین