کد خبر: ۷۱۰۲۴۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

گفت‌و‌گوی سردار سلامی و اسماعیل هنیه

 سردار سرتیپ "حسین سلامی" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعه شب با "اسماعیل هنیه" رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی گفت وگو کرد.
گفت‌و‌گوی سردار سلامی و اسماعیل هنیه
آفتاب‌‌نیوز :

در این گفت و گوی تلفنی، هنیه از موضع ثابت ایران در قبال حقوق فلسطین در زمینه‌های مختلف سیاسی و میدانی و ایستادن تهران در کنار فلسطینی‌ها و گروه‌های مقاومت عمیقا قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: مقاومت فلسطین یک حماسه قهرمانی را آفرید و در شکستن قلدری صهیونیست‌ها پیروز شد.

هنیه افزود: موازنه [قدرت] در میدان‌های [نبرد] تغییر کرده است و ملت فلسطین در سراسر کشور و حتی خارج از آن اشغالگری و سیاست‌ها و اقدامات را مردود دانستند.

سردار سلامی نیز در این گفت وگو این دستآورد گروه‌های مقاومت فلسطین را ستود.

وی افزود: ایران آمادگی همه انواع کمک به ملت فلسطین و نیروهای مقاومت در همه زمینه‌ها را دارد و هرگز از نقش خود در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

ابوحمزه سخنگوی سرایا القدس (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ساعاتی پیش گفت: جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای محور مقاومت در پیروزی ما شریک هستند.

وی تأکید کرد: نقش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای محور مقاومت که با سلاح و تجربه ما را یاری کردند و پشتیبان واقعی برای تقویت امکانات مادی و فنی مقاومت بودند ارج می نهیم و به آن ها می گوییم که شما در این پیروزی شریکید و باهم پیروزمندانه وارد مسجدالاقصی خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین