کد خبر: ۷۱۱۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

گزارش توئیتری اولیانوف درباره نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین

دیپلمات ارشد روسیه در مذاکرات وین در پیامی تصریح کرد، شرکت کنندگان در نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین درباره مسیر پیش رو در مذاکرات درباره برجام تبادل نظر کردند.
گزارش توئیتری اولیانوف درباره نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین
آفتاب‌‌نیوز :

میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی با انتشار توئیتی به برگزاری نشستی سه جانبه میان هیئت های ایران، چین و روسیه و گفت وگوی آنها درباره برجام پرداخت.

وی نوشت: یک نشست سه جانبه با حضور هیئت های ایرانی، روس و چینی امروز (دوشنبه) در وین برگزار و درباره برجام رایزنی شد. شرکت کنندگان در این جلسه به تبادل نظر درباره وضعیت کنونی امور و مسیر پیش رو پرداختند.

پیش از این، کاظم غریب آبادی نماینده کشورمان در نزد سازمان های بین المللی با اعلام خبر برگزاری ابن نشست در صفحه توییترش نوشت: دیدار سه جانبه میان ایران، چین و روسیه برگزار شد. سرپرستان هیئت ها درباره مسائل مربوط به مذاکرات ادامه دار برجامی گفت و گو کرده و آن ها را مرور کردند.

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات از ماه گذشته برگزار شده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می کنند.

اقدامات لازم برای احیای توافق هسته ای از طریق بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به آن در دو کارگروه مجزا بررسی می شود که شامل بازگشت ایران به اجرای کامل تعهدات برجامی اش و لغو تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران می باشد. این تحریم ها پس از خروج دولت پیشین آمریکا از توافق هسته ای علیه ایران اعمال یا بازگردانی شدند.

ایران خواستار لغو تمامی تحریم های اعمال شده علیه خود است و دولت آمریکا تاکنون بیان کرده آماده لغو تحریم های ناسازگار با برجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
1
0
خدا لعنت كنه اين برجام؛ پدر ملت و دراوردين با اين برجام.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین