کد خبر: ۷۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

نامه نمکی به مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره انتخابات

وزیر بهداشت، در نامه‌ای به مدیران ستادی وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تقدیر از آنها در مدیریت چهار موج بیماری کرونا،تاکید کرد: از هرگونه موضع گیری که بنحوی جانبداری سیاسی در عرصه انتخابات شوراها و یا ریاست جمهوری را تداعی کند، پرهیز کنند.
نامه نمکی به مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره انتخابات
آفتاب‌‌نیوز :

در ابتدای نامه «سعید نمکی» به مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور آمده است: درود به روح بلند شهدای مدافع سلامت و آرزوی تندرستی همه خادمین مردم شریف در این عرصه پر زحمت؛ تلاش های شبانه روزی و ایثارگرانه آن عزیزان در شرایط طاقت فرسای مدیریت کرونا، همزمان با دیگر فعالیت های ماه های اخیر موجب قدردانی همگان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، وی در ادامه این نامه می افزاید: رسالت ما در این ایام سخت که در تاریخ یک کشور ممکن است بیش از یک قرن تکرار نشود، برنامه ریزی در راستای مهار بیماری کرونا و رسیدگی به امور بهداشت و درمان مردم این سرزمین و تهیه مایحتاج آنها در نظام سلامت از قبیل دارو، تجهیزات، واکسن و بخصوص واکسن ملی است که به لطف خداوند، همت والای همه عزیزان و مشارکت ملت شریف تاکنون چهار موج سنگین بیماری مدیریت شده، داروها و تجهیزات مورد نیاز در اختیار بوده، واردات واکسن به طرق مختلف پیگیری شده و واکسن ملی نیز روزهای آتی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و این خود کافیست تا در ایفای رسالت حرفه ای یاد و نام خادمین و مدافعین سلامت جاودانه بماند.

وزیر بهداشت در این نامه تاکید کرده است: از این رو حفظ این جایگاه می طلبد تا کوچکترین شائبه سیاسی و یا جانبدارانه، زحمات خالصانه و مجاهدت های عزیزان نظام سلامت و بخصوص دست اندرکاران مدیریت این خدمت عظیم ملی را زیر سئوال نبرد. از این رو به همه عزیزان در همه سطوح مدیریتی نظام سلامت، توصیه می شود جداً از هرگونه موضع گیری که بنحوی جانبداری سیاسی در عرصه انتخابات شوراها و یا ریاست جمهوری را تداعی کند پرهیز نمایند. بدیهی است برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم شریف آرزوی همگان است. عزت و سربلندی کشور عزیزمان را در کلیه عرصه ها از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین