کد خبر: ۷۱۲۱۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
نبویان گفته "خدا و دین باید در سیاست، اقتصاد و جامعه دخیل باشد"

عضو ستاد رئیسی: مشکل اصلی مردم حجاب و آزادی نیست

سیدمحمود نبویان مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران با بیان اینکه جریان رقیب به دنبال منحرف‌کردن اذهان مردم است و به همین دلیل مسأله حجاب و آزادی را در جامعه مطرح می کنند، افزود: نباید نسبت به این گونه مسأله موضع گرفت و باید به‌گونه‌ای در جامعه تبیین شود که مشکل اصلی مردم امروز این چیزها نیست بلکه دغدغه‌های عمومی، تورم، اشتغال و گرانی است.
عضو ستاد رئیسی: مشکل اصلی مردم حجاب و آزادی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی ابراهیم رئیسی در مازندران با بیان اینکه جریان رقیب به دنبال منحرف‌ کردن اذهان مردم است، گفت: به همین دلیل مسأله حجاب و آزادی را در جامعه مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان امروز در نشست توجیهی روسای ستادهای شهرستانی رئیسی در استان با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد، اظهار داشت: بعد از 500 سال فرهنگ نفی دین، امام راحل(ره) پرچمی را به نام پرچم خدا بلند کردند که خدا زنده است و باید به سمت دین برویم.

وی با بیان این که بر مبنای تفکر اسلامی که امام راحل(ره) آوردند خدا و دین باید در سیاست، اقتصاد و جامعه شناسی دخیل باشد، افزود: همه حوزه‌های معرفتی علوم انسانی و علوم طبیعی به یک معنا باید تحت تأثیر دین و خدا باشد و این برخلاف جریان کل دنیای کفر بود.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران گفت: امام راحل(ره) فرمودند، من وابسته به شرق و غرب نیستم و همین مسأله موجب شد کل دنیای کفر علیه ایران اسلامی متحد شوند و به‌همین دلیل قائله‌های گنبد کاووس، خلق عرب در خوزستان، کردستان، کودتاها و جنگ را علیه ما تحمیل و برای سرنگونی انقلاب روزشماری می‌کردند.

نبویان با بیان اینکه، تفکر خدایی بودن موتور محرکه ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم این‌که 37 کشور جهان علیه ایران اسلامی ایستادند، اما ایمان به خدای متعال موجب پیروزی ملت ایران در برابر آنها شد.

وی با بیان این که همه به میدان آمدند، اما انقلاب شکست نخورد چون وصل به خدا بود، ادامه داد: فشارها و حمله‌ها تنها از بیرون نبود بلکه عده‌ای را نیز در داخل علیه انقلاب و نظام اسلامی پرورش داده بودند و به همین دلیل دو طیف نیروهای مدافع اسلام و انقلاب که ثمره آن مردم است و جبهه مدافع کفر به پشتوانه خارج از کشور در درون کشور پدید آمدند.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی محور تفکر دفاع از اسلام و انقلاب است گفت: این سرباز رشید اسلام زندگی خود را گذاشت نه برای پول، پست و عنوان و این افتخار را داشت که برای مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام زمان(عج) سربازی کند و هیچ چیز دیگر برای او شأنیت نداشت.

نبویان با بیان این که تفکر سکولاریسم، لیبرالسیم به معنای تفکر کفر است، گفت: علی‌رغم همه توطئه‌ها و دشمنی‌های جبهه کفر داخلی و خارجی، جبهه مدافعان اسلام و انقلاب در حال تسخیر دنیا است.

وی با اشاره به اینکه به پاس رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های حاج قاسم، آمریکا و هم‌پیمانانش در سوریه شکست خوردند، افزود: اگر خدا را یاری کردی و اگر شما خدا را یاری کرد هیچ کشوری بر شما پیروز نخواهد شد و دنیا را شکست می‌دهی و مصداق بارز آن پیروزی حاج قاسم در سوریه و عراق است، چون بیش از 80 کشور آمدند اما شهید سلیمانی بدون شورای امنیت، بمب اتم و موساد و سایر نهادهای امنیتی پیروز شد چون کار او برای خدا بود.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت بیشتر میان نیروهای حامی رئیسی در سطح استان گفت: برخی‌ها به دنبال دو قطبی در فضای انتخابات علیه آیت الله رئیسی هستند که باید هوشیار باشیم و از تخریب به شدت باید پرهیز شود.

نبویان با بیان اینکه جریان رقیب به دنبال منحرف‌کردن اذهان مردم است و به همین دلیل مسأله حجاب و آزادی را در جامعه مطرح می کنند، افزود: نباید نسبت به این گونه مسأله موضع گرفت و باید به‌گونه‌ای در جامعه تبیین شود که مشکل اصلی مردم امروز این چیزها نیست بلکه دغدغه‌های عمومی، تورم، اشتغال و گرانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
96
15
درود بر رییس جمهور آینده ایران، آیت اله رییسی
علی
|
United States of America
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
14
3
درست فرمودند. مشکل اصلی حجاب نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
2
16
خدا در همه موارد حضور دارد و شاهد
نه دخيل
اين اراجيف شما با خواست خدا منافات دارد.
ما بدون اراده خدا حتي پلكي به هم نميزنيم
ولي
اراده خداوند بر اين است كه ما مختار باشيم.

دوماً
از كجا معلوم كه شما نماينده خداوند در اجراي اين حكم خود ساخته ايد؟
كو برگ نمايندگي تون؟؟
و
چطور به خود اجازه ميدهيد تمامي عالم را كافر بناميدو فقط خود و اطرافيانتون را قوم محبوب خدا و بهشتيان بدون حساب و كتاب؟
اگر از خداوند نوشته اي گرفته ايد خوب رو كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
15
نمیخاددنیاراتسخیرکنیدمملکت خودمون راآبادکتیددنیاپیشکش.نیمی ازمردم شبانه روزتوی سطل آشغال دنبال یه لقمه نون اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
0
قطعا حجاب و آزادی دغدغه اصلی توده مردم نیست اما آیا این موضوعات دغدغه اصلی کاندیدای مورد نظر نیست .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین