کد خبر: ۷۱۲۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
استحقاق پیروزی مقابل بحرین را داشتیم

اسکوچیچ: گربه سیاه را بردیم

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید تیمش مستحق پیروزی سه بر صفر مقابل بحرین بوده است.
اسکوچیچ: گربه سیاه را بردیم
آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی گفت: اول از همه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید بگویم که استحقاق این برد را داشتیم.

سرمربی تیم ملی افزود: شرایط باید نوع دیگری رقم می‌خورد. باید ما در کشور خودمان میزبان این مسابقه می‌شدیم. ما در آب و هوای سخت‌تری مجبور به بازی شدیم. فشار زیادی روی ما بود. به علت نتایجمان در دور رفت، کارمان در این هوا سخت شده بود. هر اشتباهی در خط دفاعی می‌توانست برایمان گران تمام شود و داستان را تمام کند.

وی خاطرنشان کرد: یک بار دیگر دوست دارم به بازیکنانم تبریک بگویم. ما گربه سیاهی به نام بحرین را بردیم. ما هیچ‌گاه در بحرین به پیروزی نرسیده بودیم که این اتفاق امشب رخ داد و ما به پیروزی رسیدیم. به خاطر این برد مهم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

اسکوچیچ با اشاره به وحید امیری گفت: تنها نکته منفی ابن بود که یکی از بهترین بازیکنانم یعنی وحید امیری را از دست دادیم و احتمالا در بازی‌های بعد هم او را نخواهیم داشت. بیش از هر چیزی از این خوشحالم که تیم خوبی مانند بحرین را شکست دادیم. این اتفاق ارزش برد ما را بیشتر می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که وعده او برای ارائه یک بازی متفاوت نسبت به دیدار رفت با بحرین اتفاق افتاد و چه اتفاقاتی در دیدار با کامبوج رخ خواهد داد، اظهار کرد: امشب از این پیروزی مقابل بحرین لذت می‌بریم. دوست دارم از این برد لذت ببرم. از فردا کارم را روی کامبوج شروع می‌کنم. البته در مورد اختلاف بازی با بحرین و هنگ کنگ صحبت کردم. بحرین تیم متفاوتی بود. باعث خوشحالی است که این تیم را بردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین