کد خبر: ۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۲

افتتاح رسمی سینما آزادی با «تعطیلات تابستانی»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سینما «آزادی» 19 اسفندماه با نمایش فیلم «تعطیلات تابستانی» فریدون حسن‌پور به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

اكبر تشكری‌نیا مدیرعامل توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب گفت: 10 سال پیش سینما «آزادی» در حال اكران فیلم «تعطیلات تابستانی» آتش گرفت، بنابراین تصمیم گرفتیم بصورت نمادین با اكران همان فیلم سینما بازگشایی شود و درآمد حاصل از فروش این فیلم هم از سوی تهیه‌كننده فیلم به موسسات خیریه اختصاص پیدا كند. 

او زمان نمایش اكران فیلم‌های روز را در این سینما، همزمان با اكران نوروزی سینماها دانست.

تشكری‌نیا با بیان این‌كه هیچ تقسیم‌بندی برای سالن‌ها قطعیت پیدا نكرده است گفت: می‌خواهیم سینما «آزادی» پاتوق سینما شود و برای این منظور هرگونه برنامه‌ریزی را از جمله نمایش فیلم‌های كودكان و نوجوانان و فیلم‌هایی به زبان اصلی در برنامه داریم. همچنین به دلیل شرایط بسیار مناسبی که سالن اصلی مجموعه دارد تصمیم داریم یک سانس آخر شب را به اجرای کنسرت اختصاص دهیم.

وی همچنین افزود:حاصل تعامل حوزه هنری و شهرداری تهران را در راه‌اندازی سینما آزادی بسیار مثبت برشمرد و اظهار امیدواری كرد: ارگان‌های دیگر هم تشویق شوند تا توان شهرداری به كمك آن‌ها بیاید و سالن‌های دیگری به فضای نمایشی تهران اضافه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین