کد خبر: ۷۱۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

تسلا جلوی تولید خودروی +S Plaid را گرفت

ایلان ماسک اعلام کرد که تولید خودروی مدل +S Plaid تسلا لغو شده است و مدل معمولی این خودرو تولید می‌شود.
تسلا جلوی تولید خودروی +S Plaid را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از انگجت، شاید مجبور باشید از رویای رانندگی با سوپراسپرت تسلا مدل +S Plaid چشم پوشی کنید، چون ایلان ماسک به دنبال کنندگان خود در توئیتر گفت که تولید خودروی +S Plaid لغو می‌شود، زیرا مدل معمولی آن کافی و بسیار خوب است. همچنین او ادعا کرد که این سریعترین خودروی تولیدی دنیا تاکنون است.

البته این احتمال وجود دارد که این یک شوخی باشد، اگرچه اگر چنین باشد SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا) خوشحال نخواهد شد. قرار بود خودروی +S Plaid سریعتر باشد، اما تفاوت زیاد تضمین نشده بود. انتظار می‌رفت بیش از هر چیز دامنه آن اضافه شود (بیش از ۵۲۰ مایل در مقابل ۳۹۰)، اما ممکن است شرکت تسلا فقط بروزرسانی باتری را به مدل‌های آینده برساند.

ویژگی‌ سیستم خودران تسلا
چندی پیش هم مدیر نرم افزار اتوپایلوت (Autopilot) شرکت تسلا به دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا گفت که ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، توانایی‌های سیستم پیشرفته کمک راننده این شرکت را بیش از حد بیان کرده است. این اظهار نظر از یک یادداشت منتشر شده در گروه شفافیت حقوقی PlainSite منتشر شده است که اسناد را از یک درخواست سوابق عمومی به دست آورده است.

اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (California DMV) در یادداشتی درباره تماس کنفرانسی با نمایندگان تسلا در ۹ مارس که در آن مدیر نرم افزاری اتوپایلوت CJ Moore هم حضور داشت، نوشت: توییت ایلان ماسک با واقعیت مهندسی مطابق با CJ مطابقت ندارد. تسلا در حال حاضر در سطح ۲ است. (فناوری سطح ۲ به یک سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک اشاره دارد که مستلزم نظارت یک راننده انسانی است.)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین