کد خبر: ۷۱۲۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

وی چت دنبال ترک عادات بد چینی ها!

وی چت که با بیش از یک میلیارد کاربر دارای بیشترین علاقمند در چین است، اپلیکیشنی برای برطرف کردن عادت دستکاری بینی ارائه داده است.
آفتاب‌‌نیوز :

پلتفرم رسانه اجتماعی چینی WeChat روز پنجشنبه در تلاش برای فرهنگ‌سازی، فهرستی از فعالیت ها و عادات ناشایستی از جمله دستکاری بینی را شرط استفاده از این اپلیکیشن عنوان کرد.

وی چت که با بیش از یک میلیارد کاربر دارای بیشترین علاقمند در چین است، اپلیکیشنی برای برطرف کردن عادت دستکاری بینی ارائه داده است.

«WeChat»، متعلق به هلدینگ «Tencent»، در همه جای چین وجود دارد، جایی که حدود ۱ میلیارد نفر از آن برای ارسال پیام های فوری گرفته تا سفارش پیتزا استفاده می کنند.بخش محبوب «Channels»(کانال ها) آن که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شده، به کاربران امکان می دهد پخش زنده داشته باشند.

چین برای اینترنت خود مقررات مشخصی وضع کرده و با محتواهایی که از نظر سیاسی یا اجتماعی حساس و قابلیت مشکل‌زایی داشته باشند برخورد می‌کند.

 

مرکز امنیتی WeChat در پستی در این سامانه، بیش از ۷۰ مورد تخلف رایج را که در هنگام نظارت روزانه کشف شده، شرح داد و از کاربران خواست تا برای پیشگیری از مجازات به قوانین توجه کنند.

علاوه بر انگشت کردن در بینی و ضربه زدن، سایر فعالیتهای مبتذل شامل قرار دادن لباس زیر روی سر و تمرکز لنز دوربین بر روی نقاط حساس بدن ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین