کد خبر: ۷۱۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

مهرعلیزاده قبل از آغاز مناظره: مسئولان نباید نگاه ارباب - رعیتی به مردم داشته باشند

محسن مهرعلیزاده گفت: زمانیکه دولت از متخصصان استفاد کند دغدغه های مردم شناخته می شود، وقتی شفافیت باشد قطعا دغدغه های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.
مهرعلیزاده قبل از آغاز مناظره: مسئولان نباید نگاه ارباب - رعیتی به مردم داشته باشند
آفتاب‌‌نیوز :

محسن مهرعلیزاده سومین کاندیدای ریاست جمهوری بود که وارد سازمان صداوسیما شد.

او در بدو ورود گفت: دغدغه های مردم در صورتی شناخته می شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچگونه سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد. زمانیکه نهادهای مدنی و نهادهای اجتماعی بتوانند پیام رسان جدی و واقعی مردم باشند دغدغه های مردم شناخته می شود.

وی گفت: زمانیکه دولت از متخصصان استفاد کند دغدغه های مردم شناخته می شود، وقتی شفافیت باشد قطعا دغدغه های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.

مهرعلیزاده تاکید کرد: اگر نگاه مسئولان به مردم ارباب رعیتی و از بالا به پایین نباشد مسئولان بهتر با دغدغه های مردم آشنا می شوند. اگر سیستم قوه مقننه متشکل از نمایندگان واقعی، متخصص و دلسوز باشد نه اینکه محدود به انتخاب از یک جریان سیاسی باشد دغدغه های مردم از تریبون مجلس بیان شده و به گوش مسئولان می رسد و تبدیل به قوانین و مقررات می شود. امیدوارم با برنامه هایی که تدوین کردم بتوانم دغدغه های مردم را بازگو کنم و با همفکری برای آینده، کشوری بسازیم که در آینده به حداقل مشکلات برسیم و دغدغه های اساسی و خطرآفرین را در جامعه ناشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین