کد خبر: ۷۱۴۳۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تبلیغات

پرفروش‌ترین‌های تلویزیون ال جی در سایز ۵۵ اینچ در سال ۲۰۲۱ به همراه قیمت

تلویزیون ال جی C۱ به پردازشگر نسل چهارم آلفا ۹ با پشتیبانی از کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است و تصاویر فوق العاده‌ای را ارائه میدهد. همچنین این تلویزیون به کمک فناوری AI Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی پخش میکند.
پرفروش‌ترین‌های تلویزیون ال جی در سایز ۵۵ اینچ در سال ۲۰۲۱ به همراه قیمت
آفتاب‌‌نیوز :

طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه سلام بابا در بین تلویزیون‌های ساخته سال ۲۰۲۱ برند ال جی دو محصول که سایز ۵۵ اینچ آن‌ها در سال جدید بسیار پرطرفدار بوده اند ۵۵C۱ و ۵۵NANO۸۶ می‌باشد که نام پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال جی سال ۲۰۲۱ در سایز ۵۵ اینچ را به خود اختصاص داده‌اند.

۱- تلویزیون ال جی ۵۵C۱

C۱ سایز ۵۵ اینچ یکی از جدیدترین تلویزیون‌های ال جی است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. LG این تلویزیون را به صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر ۴K با رزولوشن تصویر ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل مجهز کرده است. تلویزیون ال جی C۱ به پردازشگر نسل چهارم آلفا ۹ با پشتیبانی از کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است و تصاویر فوق العاده‌ای را ارائه میدهد. همچنین این تلویزیون به کمک فناوری AI Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی پخش میکند. تلویزیون ۴K ال جی ۵۵C۱ از تکنولوژی Cinema HDR با فرمت‌های HLG، HDR۱۰ Pro و Dolby Vision پشتیبانی میکند و کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند.

صفحه نمایش اولد ال جی C۱

تلویزیون ال جی C۱ با برخورداری از صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر ۴K با رزولوشن تصویر ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل صحنه‌های فوق العاده‌ای را به نمایش میگذارد. تلویزیون اولد ال جی C۱ دارای ۸ میلیون پیکسل است و هر پیکسل به صورت جداگانه قادر است تا نور خود را تامین کند. به همین علت کنتراست تصویر فوق العاده‌ای ایجاد شده و لذت تماشای فیلم و بازی در این تلویزیون دوچندان خواهد شد. تلویزیون ال‌ ای دی ۴K ال جی C۱ کیفیت تصویری چهار برابر بهتر از تلویزیون‌های Full HD را ارائه میدهد. این تلویزیون دارای فناوری Cinema HDR است و از فرمت‌های HLG، HDR۱۰ Pro، Dolby Visio و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای عمق رنگ ۱۰ بیتی میباشد. تلویزیون ۴K ال جی ۵۵C۱ به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping Pro عمق محتوای HDR را بهبود میبخشد. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Perfect Black، Pixel Dimming و Ultra Luminance Pro کنتراست تصویر فوق العاده‌ای ایجاد میکند تا شما از تماشای تصاویر در آن شگفت زده شوید.

طراحی تلویزیون C۱

تلویزیون اولد ال جی C۱ از دسته تلویزیون‌هایی است که حتی در حالت خاموش بودن نیز فضای خارق العاده‌ای به نمای اتاق می‌بخشند و از هر زاویه توجه شما را به خودش جلب می‌کند. طراحی بدون فریم، صفحه نمایش تخت در سایز‌های ۵۵، ۶۵، ۷۷، ۸۳ اینچ و پایه وسط صفحه‌ای از بارزترین ویژگی‌های طراحی این تلویزیون هستند که چشم اندازی بسیار زیبا پدید آورده اند. یکی از مزیت‌های پایه این تلویزیون تعادل و استحکامی است که برای دستگاه به همراه دارد و اینکه اجازه می‌دهد تلویزیون بر روی سطوح مختلف میز تلویزیون‌ها قرار گیرد بدون اینکه لغزش داشته باشد. در پنل پشت تلویزیون تنها پورت‌ها و یک محفظه جهت نگهداری کابل‌ها به چشم می‌خورند.

قابلیت‌های هوشمند C۱

تلویزیون‌های ThinQ AI ال جی، جزو تلویزیون‌هایی هستند که با دستیار گوگل و Alexa ساخته شده اند و این یعنی ThinQ AI تمام دستیار‌های صوتی که تا بحال در اسمارت تی وی‌ها استفاده کرده اید را ادغام می‌کند تا بهترین کارایی را داشته باشند. تلویزیون C۱ ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل WebOS ۵.۰ و وای فای، جدیدترین امکانات روز را در اختیار کاربران و طرفدارانش قرار می‌دهد. اکنون برای کنترل و مدیریت تمام دستگاه‌های دیجیتال موجود در منزلتان نیازی به خرید دستگاه جداگانه نیست بلکه با هوش مصنوعی ThinQ AI می‌توانید راه حلی هوشمندانه و آسان برای مدیریت آن‌ها داشته باشید. خوب است یادآور این نکته شویم که الکسا دستیار صوتی تلویزیون c۱ ال جی است و می‌تواند به عنوان یک موتور جستجوی صوتی در یافتن محتوای مورد نظرتان شما را یاری دهد.

پرفروش‌ترین‌های تلویزیون ال جی در سایز ۵۵ اینچ در سال ۲۰۲۱+قیمت

۲- تلویزیون ال جی ۵۵nano۸۶

تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل NANO۸۶ یکی از بهترین و خلرق العاده‌ترین محصولات ال جی می‌باشد این تلویزیون دارای امکانات بسیار متنوع و فوق العاده بوده؛ از جمله ویژگی‌های عالی این تلویزیون می‌توان به کیفیت تصویر و صدای آن اشاره نمود. این تلویزیون از صفحه نمایش نانوسل با کیفیت تصویر ۴K بهره جسته است. کیفیت تصاویر این محصول ۴K است که نگاه هر بیننده‌ای را به سوی خود می‌کشاند وجود تکنولوژی نانوسل و فناوری تصاویر ۴K در بهبود و به نمایش گذاشتن تصاویر جذاب و طبیعی نقش بسزایی دارد. در این محصول علاوه بر کیفیت صدای بسیار واقعی از از دو اسپیکر ۲۰ واتی پخش می‌شوند و در مجموع صدایی برابر ۴۰ وات را در اختیار کاربران خود می‌گذارد می‌توان گفت که صدایی بسیار رسا و دلنشین می‌باشد.

در ضمن همان طور که می‌دانید طراحی تلویزیون‌های زیبا در زیبایی هر چه بیشتر منازل شما تاثیر زیادی دارد در نتیجه این محصول دارای طراحی و فرم بسیار نازک و شیک می‌باشد که در انتخاب آن هر کاربری را وسوسه می‌کند. بعد از این ویژگی‌های ذکر شده ویژگی و خصوصیات دیگری که مخاطب را به طرف خود سو می‌دهد داشتن اسمارت یا همان هوشمند بودن ان می‌باشد این محصول دارای سیستم عامل webOS، جستجوی صوتی، قابلیت اتصال به گوشی و مرورگر وب می‌باشد.

کیفیت تصویر نانو ۸۶ سال ۲۰۲۱

این تلویزیون یکی از تلویزیون‌های سلخته شده در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی معروف ال جی می‌باشد؛ این محصول دارای کیفیت تصویر بسیار عالی و فوق العاده‌ای می‌باشد کیفیت تصویری که برای این تلویزیون تعریف شده است ۴K می‌باشد شما با استفاده از این کیفیت تصویر می‌توانید از تماشای تصاویر و فیلم‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. این تلویزیون از قابلیت نانوسل و ۴K پشتیبانی می‌کند. با استفاده از تکنولوژی NanoColor در کنار دو قابلیت ذکر شده از تماشای تصاویر با رنگ‌های نده و طبیعی نهایت لذت را برا کاربر به ارمغان می‌آورد. با تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل NANO۸۶ دیگر نگران تماشای تصاویر با کیفیت پایین نباشید وجود رزولوشن تصویر ۳۸۴۰x۲۱۶۰ و با استفاده از قابلیت عالی ۴K UpScaler می‌توانید تصاویر پخش شده را در حد کیفیت ۴K ملاحظه فرمایید.

پرفروش‌ترین‌های تلویزیون ال جی در سایز ۵۵ اینچ در سال ۲۰۲۱+قیمت

قیابلیت‌های هوشمند nano۸۶، ۲۰۲۱

ال جی ورژن جدیدی از WebOS را در تلویزیون نانو ۸۶ مدل ۲۰۲۱ قرار داده است. این شرکت در این تلویزیون ویژگی‌های بارزی را اتخاذ کرده است که در نوع خود بی نظیر هستند. قابلیت بازی با کارایی بهتری صورت می‌گیرد و ال جی با ویژگی Game Optimizer توانسته است راحتی کاربران بازی را در تنظیمات فراهم کند و شور و هیجان بیشتری را در پردازش تصاویر پر سرعت ایجاد کند. تلویزیون ال جی ۶۵ اینچ Nano۸۶ از ریموت MR۲۱ برخوردار است که خوش دست‌تر است و قابلیت NFC کارایی آن را افزایش داده است. قیمت تلویزیون ال جی نانو ۸۶ نسبت به امکانات و کیفیت فوق العاده ایی که دارد مناسب حساب می‌شود.

لیست قیمت تلویزیون‌های پرفروش سایز ۵۵ اینچ ال جی در سال ۲۰۲۱ طبق آخرین قیمت گذاری‌های فروشگاه اینترنتی سلام بابا:

قیمت (تومان)

مدل

مارک

18/300/000

55NANO80

LG

20/100/000

55NANO86

LG

33/600/000

55C1

LG

15/900/000

55UP7750

LG

15/700/000

55UP7550

LG

16/800/000

55UP8150

LG

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین