کد خبر: ۷۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۵

مصدومیت بسیار شدید مهاجم آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: «ادواردو داسیلوا»، مهاجم تیم آرسنال که در بازی یک‌شنبه مقابل بیرمنگام به شدت مصدوم شد، تحت عمل جراحی قرار گرفته است و در استراحت به سر می‌برد. 

این بازیکن برزیلی‌الاصل تبعه کرواسی، در دقیقه سوم بازی روی تکل بسیار خشن «مارتین تیلور»، مدافع بیرمنگام پایش از چند ناحیه شکست. خطا به حدی شدید بود که حتی شبکه تلویزیونی اسکای‌اسپورتس تصمیم گرفت صحنه آهسته آن را پخش نکند. تیلور به همین دلیل از بازی اخراج شد، و پزشکان مجبور شدند ادواردو را بیش از هشت دقیقه در زمین نگه دارند و بعد از اقدامات لازم او را به بیرون از زمین انتقال دهند. 

ادواردو به این ترتیب این فصل لیگ برتر را از دست داد و احتمال می‌رود که مصدومیت او بسیار بیشتر از این هم به طول بینجامد. او در بازی‌های جام ملت‌های اروپا هم غایب خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که او شاید مجبور شود برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد.

«آرسن ونگر»، مربی آرسنال در پایان بازی درخواست کرده که مارتین تیلور برای همیشه از فوتبال محروم شود: «فصل برای او که تمام شد و این اصلا خبر خوبی نیست. از این می‌ترسیم که اوضاع بدتر از چیزی باشد که فکرش را می‌کردیم.» البته ونگر بعدا گفته که درخواست محرومیت مادام‌العمر تیلور واکنشی احساسی بوده و حرفش را پس می‌گیرد.

الکس مک‌لیش، مربی فعلی و استیو بروس، مربی پیشین او هم گفته‌اند که تیلور عمدی نداشته و حتی در رختکن پریشان‌حال بوده است. استیو بروس دفاع از او را به جایی رسانده که گفته است او نباید حتی یک کارت زرد هم می‌گرفت.

هم‌بازی‌های داسیلوا در تیم ملی کرواسی هم نسبت به مصدومیت او واکنش نشان داده‌اند. ودران کورلوکا، بازیکن تیم منچسترسیتی در این باره گفته است: «خیلی ناراحت شدم. وقتی دیدم چه بلایی به سرش آوردند نزدیک بود گریه کنم. او دوست من است و می‌دانم که چه انسان خوبی است. مارتین تیلور هم به نظرم نمی‌خواسته که آن جوری تکل برود، او هم بدشانس بوده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین