کد خبر: ۷۱۵۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

اقدام خرابکارانه علیه یکی از مراکز سازمان انرژی اتمی

برخی رسانه‌ها مدعی حمله ناموفق روی ساختمان سازمان انرژی اتمی ایران شدند.
اقدام خرابکارانه علیه یکی از مراکز سازمان انرژی اتمی
آفتاب‌‌نیوز :

برخی اخبار منتشره از تلاش برای انجام عملیات خرابکارانه علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی در بامداد امروز حکایت دارد.

در همین ارتباط شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که این عملیات خرابکارانه با شکست مواجه شده است.

پیش از این در اخبار عنوان شده بود که هدف این عملیات، تاسیسات ساخت واکسن برکت در استان البرز بوده است.

بامداد چهارشنبه دوم تیر اقدام خرابکارانه علیه یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی با شکست روبرو شد و هیچگونه خسارت مالی و جانی نیز بدنبال نداشت.

با توجه به تمهیدات پیش بینی شده درخصوص حفاظت از اماکن متعلق به سازمان انرژی اتمی، اقدام بامداد امروز پیش از آن که صدمه‌ای به ساختمان وارد کند، خنثی شد و خرابکاران در پیگیری برنامه خود با شکست روبرو شدند.

هشیاری نهاد‌ها و سازمان‌های حفاظتی و امنیتی در زمینه شناسایی، کشف و مقابله با اقدامات خرابکارانه برای ضربه زدن به فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران نتوانسته است خللی در تداوم برنامه‌های ایران در حوزه هسته‌ای ایجاد کند.

چگونگی این رخداد و همچنین شناسایی عوامل آن از سوی مراجع مسئول در دست بررسی و پیگیری است.

سایت نورنیوز نیز در همین باره نوشته است: ️با توجه به تمهیدات پیش بینی شده درباره حفاظت از اماکن متعلق به سازمان انرژی اتمی، اقدام بامداد امروز (چهارشنبه) پیش از آن که صدمه‌ای به ساختمان وارد کند، خنثی شد و خرابکاران در پیگیری برنامه خود با شکست روبرو شدند.

هوشیاری نهادها و سازمان‌های حفاظتی و امنیتی در زمینه شناسایی، کشف و مقابله با اقدامات خرابکارانه برای ضربه زدن به فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران نتوانسته خللی در تداوم برنامه‌های ایران در حوزه هسته‌ای ایجاد کند

چگونگی این رخداد و همچنین شناسایی عوامل آن از سوی مراجع مسوول در دست بررسی و پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین