کد خبر: ۷۱۵۰۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
تبلیغات

تبلیغات رسانه‌های چاپی

تبلیغات رسانه‌ی چاپی به تبلیغ کنندگان این فرصت را ارائه می‌کند تا گروه خوانندگان مختلفی را مورد هدف قرار دهد، و هزینه‌های تبلیغات بر اساس میزان نشر و ماهیت خوانندگان است. تبلیغ کنندگان و آژانس‌های آن‌ها با استفاده از اعداد و ارقام تیراژ و تحقیقات خوانندگان از رسانه‌ی فردی یا گروه‌های صنعتی مانند انجمن رسانه‌ی مجله یا انجمن ملی روزنامه هزینه‌های دسترسی به مخاطبان موردنظرشان را مقایسه می‌کنند.
تبلیغات رسانه‌های چاپی
آفتاب‌‌نیوز :

تبلیغات رسانه‌های چاپی نوعی از تبلیغات هستند که برای دستیابی به مصرف کنندگان، مشتریان کسب و کار‌ها بصورت فیزیکی از رسانه‌های چاپی مانند مجلات و روزنامه‌ها استفاده می‌کند. تبلیغ کنندگان همچنین از رسانه‌ی دیجیتال مانند تبلیغات بنری اینترنتی (در بالا و گوشه‌ی صفحه)، تبلیغات موبایلی و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به همان مخاطبان هدف استفاده می‌کنند. گسترش رسانه‌ی دیجیتال همچنین منجر به کاهش هزینه‌های تبلیغات در رسانه‌ی چاپی سنتی شده است، اما چاپ هنوز هم از بین نرفته است.

نکته

تبلیغات رسانه‌های چاپی، از طریق چاپ افست برای رسانه‌های چاپی فیزیکی هستند از جمله تراکت‌ها، مجلات، پوستر‌ها و بیلبورد‌ها و کاتالوگ‌ها.

روزنامه‌ها و هفته نامه‌ها

تبلیغ کنندگان می‌توانند از میان انواع مختلفی از روزنامه‌ها شامل عناوین محلی، منطقه‌ای یا ملی که در نسخه‌های روزانه، عصرانه، هفتگی و یا یکشنبه‌ها منتشر می‌شوند انتخاب کنند. روزنامه‌ها خوانندگانی با محتوای ترکیبی از جمله ورزش، سرگرمی، کسب و کار، مدل و سیاست علاوه بر خبر‌های ملی و یا جهانی را مورد هدف دارند. تبلیغ کنندگان می‌توانند فضا‌هایی با اندازه‌های مختلف از تبلیغات دسته‌بندی شده‌ی کوچک متنی تا تبلیغات بنری یا نمایشی دربردارنده‌ی متن، عکس، تصاویر، و گرافیک در اندازه‌هایی در یک صفحه‌ی کامل یا دوصفحه‌ای را بخرند.

مجلات تجاری و نشریات ادواری

مجلات برای تبلیغ کنندگان گزینه‌های گسترده‌ای از خوانندگان و فراوانی را ارائه می‌کنند. مجلات ادواری دامنه‌ی وسیعی از علایق از جمله ورزش، سرگرمی، مدل، سلامتی، جریانات سیاسی یا اجتماعی روز و موضوعات محلی را پوشش می‌دهد. اکثر مجلات تجاری و نشریات ادواری پوششی از صنایع خاص مانند امور مالی و الکترونیک را فراهم می‌کند. سایر مجلات موضوعات بین صنعتی مانند ارتباطات یا منابع انسانی را پوشش می¬دهند در حالیکه سایر مجلات بر حوزه‌های خاص شغلی مانند انتشارات برای مدیران، متخصصان بازاریابی یا مهندسان تمرکز دارند. درمورد روزنامه ها، تبلیغ کنندگان می‌توانند فضا‌های تبلیغاتی از تبلیغات دسته بندی شده تا تبلیغات صفحه‌ی کامل بصورت سیاه سفید یا رنگی را بگیرند.

بیلبورد‌ها و پوستر‌ها

چاپ پوستر تبلیغاتی فرصت دستیابی به مصرف کنندگان در حال حرکت را به تبلیغ کنندگان می‌دهند. برای مثال قرار دادن پوستر‌ها دربازار‌های خرده فروشی به تبلیغ کنندگان کمک می‌کند تا به مصرف کنندگانی نزدیک به نقطه‌ی خرید دسترسی داشته باشند. پوستر‌ها یا بیلبورد‌ها در ایستگاه‌های قطار، فرودگاه‌ها یا مرکز شهر‌های شلوغ این پتانسیل را دارند تا به گروه‌های بزرگی از مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند. تبلیغ کندگان می‌توانند پیام را در بیلبورد‌ها و پوستر‌ها به دفعات دلخواهشان تغییر دهند.

کاتالوگ‌های تبلیغاتی:

تبلیغ کنندگان با چاپ کاتالوگ تبلیغاتی برای دسترسی به گروه کوچکی از مخاطبان مورد هدف یا چشم انداز‌های منتخب استفاده می‌کنند. کاتالوگ‌های تبلیغاتی اغلب به شکل نامه، بروشور یا آگهی‌های کوچکی هستند که از طریق سرویس‌های پستی ارسال می‌شوند. تبلیغ کنندگان می‌توانند لیستی از مشتریان خود را برای ارسال نامه تهیه کنند و یا لیست پستی را از یک شرکت تخصصی کرایه کنند.

انتخاب رسانه‌ی چاپ

تبلیغات رسانه‌ی چاپی به تبلیغ کنندگان این فرصت را ارائه می‌کند تا گروه خوانندگان مختلفی را مورد هدف قرار دهد، و هزینه‌های تبلیغات بر اساس میزان نشر و ماهیت خوانندگان است. تبلیغ کنندگان و آژانس‌های آن‌ها با استفاده از اعداد و ارقام تیراژ و تحقیقات خوانندگان از رسانه‌ی فردی یا گروه‌های صنعتی مانند انجمن رسانه‌ی مجله یا انجمن ملی روزنامه هزینه‌های دسترسی به مخاطبان موردنظرشان را مقایسه می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین