کد خبر: ۷۱۵۲۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

عوامل تیراندازی شبانه دستگیر شدند

رئیس دادگستری هشترود از بر خورد شدید با بر هم زنندگان امنیت شهر خبر داد و گفت: عوامل ناامنی و تیراندازی شب گذشته، با همکاری نیروی انتظامی شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم استادی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه‌ این هفته هشترود افزود: در همین راستا، طرح ضربتی برخورد با ارازل و اوباش و افراد شناسنامه دار که بخواهند رعب و وحشت در جامعه راه بیاندازند اجرا و با افراد خاطی برخورد شدید خواهد شد.

وی گفت: همچنین در طول یکسال گذشته ۲۱ هزار و ۳۹ فقره پرونده وارده این دادگستری شده که با کار شبانه روزی قضات، ۱۶۵ فقره بیشتر از وارده مختومه شده یعنی ۲۱ هزار و ۲۰۴ فقره پرونده مختومه شده است.

عوامل تیراندازی شبانه دستگیر شدند

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانشدر حادثه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰، بر عزم دستگاه قضائی در تداوم راه شهدا و حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران، راه مقدس ایثارگران دلاور را در حفظ نظم و امنیت و صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با قوت ادامه می‌دهد.

استادی گفت: فعالان دستگاه قضایی تلاشگران واقعی عرصه عدالت هستند که با مجموعه خدماتی که انجام می دهند، آرامش و امنیت را به جامعه هدیه می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین