کد خبر: ۷۱۵۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
تبلیغات

آموزش سئو

شما با آموزش سئو می‌توانید عناصر کاربردی و ضروری در اصول seo را جهت بهینه شدن تولید محتوا فرا بگیرید و از این طریق پربازدید‌ترین تولید محتوا را برای کاربران خود ایجاد نماید.
آموزش سئو
آفتاب‌‌نیوز :

قواعد سئو به منظور تولید محتوا مبادی ساده‌ی است که با پیروی از این اصول آسان و ساده می‌توان از سایر رقبای کسب و کار خود پیشه بگیرید. پس با ما همراه باشید تا در خصوص آموزش seo آیلین وب و اصول آن به منظور تولید محتوای مناسب اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.. عناصر ضروری و مهم در اصول seo در تولید محتوا چیست توضیح دهید؟

موارد اساسی اصول سئو جهت تولید محتوا

شما در آموزش سئو با اصول seo در تولید محتوای کاملاً مطلوب آشنا خواهید شد که در زیر به چند نمونه از آن اشاره می‌نمایم.

کلیدواژه متضمن یا هدفمند

جستجو در خصوص کلیدواژه (کلمه کلیدی) بایستی پیوسته سرآغاز محتوا باشد. تولید محتوا به همراه بررسی درمورد کلید واژ‌ها امری مهم و ضروری است که در آموزش سئو شما با آن آشنا خواهید شد. بهتر است از ابزاری همانند Google Keyword Planner به منظور انتخاب کاربردی‌ترین کلمه کلیدی برای کاربران موضوعات مناسب را جست و جو نمایم و آن‌ها را اساس کار خود قرار دهیم. فرمول بندی محتوا بایستی برمبنای مجموعه‌ی از کلمه کلیدی‌ها باشد تا در این مسیر شما موفق‌تر باشید.

یو آر ال‌ها (URL) طرفدار موتور جستجو

در سال دو هزار و هشت میلادی مت کات اصرار داشت که در URL، بیان سه الی پنج کلمه مناسب است. به طور معمول کلمه واژه‌های طولانی‌تر برمبنای الگوریتم Google ارزش چندانی را به محتوای شما اضافه نمی‌دهند، به این معنا که بنیاد (URL) با موتور‌های جستجو سازگار است و همچنین به همان مقدار که این ساختار برای Google مفید است میتواند برای کابران هم کاربردی و مثمرثمر باشد. در آموزش سئو شما خواهید آموخت که در ساخت یو آر ال بایستی از قالب گیج کننده و مبهم خودداری نماید، زیرا هرچه کلید واژه‌ها کوتاهتر باشند مفیدتر نیز خواهند بود.

بهینه‌سازی Title Tag

در آموزش سئو برچسب عنوان یا Title Tag از کاربردی‌ترین عناصر در قواعد seo است که به آسانی میتوان آن را بهبود بخشید. در زمان نوشتن Title Tag بهینه شده، مناسب‌ترین گزینه‌ی که میتوان بکار برد (کلمه واژه هدف) است.

بهینه‌سازی توضیحات متا

یکی دیگر از مواردی که در آموزش سئو در نظر گرفته میشود توضیحات متا است، زیرا چند سالی است که موتور‌های جستجو این عنصر را فاکتور رتبه بندی استنباط نمی‌کند. البته بایستی آن را نوشته و به آن اهمیت داد، زیرا این امر سبب میگردد که آن چیزی که در محتوای شما است برجسته‌تر باشد و در نهایت سبب افزایش کلیک آن نیز شود که این مسئله میتواند برای seo مطلوب باشد. نکته مهم در توضیحات متا این است که بایستی کلید واژه کاربردی را وارد نماید و در این عبارت کوتاه اساسی‌ترین اطلاعات را قرار دهید تا کاربران را به مطالعه آن سوق دهید.

بهینه‌سازی Heading ۱ (عنوان اصلی)

شما در آموزش سئو یاد خواهید گرفت که عنوان (H۱) بایستی آدرس اصلی صفحه باشد. به طور معمول این بخش در سیستم مدیریت محتوا همانند CMS (وردپرس) است. در اغلب موارد، از کلمه کلیدی اصلی به همراه سایر عبارت‌ها توضیحی کاربردی را بکار ببرید.

آموزش سئو

بروزرسانی از طریق Timestamp

همه کاربران مایلند که پیوسته در گوگل از بروزترین محتوا درخصوص یک موضوع اطمینان کامل حاصل نمایند. در میان نتایج ارائه شده که تاریخ در آن‌ها عنوان شده مشاهده خواهید کرد که زمان در کنار آن‌ها ذکر شده برهمین اساس برروی نزدیکترین زمان کلیک کرده تا از این طریق به بروزترین نتایج دست یابیم، زیرا این موضوع برای برخی از کاربران امری ضروری و مهم به شمار می‌آید که شما در آموزش سئو به طور کامل آن را فرا خواهید گرفت.

کلمه کلیدی هدف در سطر نخست

مهمترین موضوعی که در تولید محتوا بایستی به آن توجه نماید کلید واژه است که بایستی این امر را بطور طبیعی انجام دهید. در آموزش سئو به شما متذکر خواهند شد که (کلید واژه اصلی) را در سطر نخست محتوا و همچنین در صد کلمه نخست نیز بگنجانید تا از این طریق کلیک شما افزایش یابد.

بهرمندی از ویدئو و تصاویر

بکارگیری از ویدئو و یا تصاویر در تولید محتوا اثر مثبتی را برروی زمان توقف شما در محتوا خواهد داشت. این امر سبب می‌گردد که محتوای شما به راحتی مورد استقبال کاربران قرار گیرد، زیرا بعضی از کاربران از محتوا‌های بصری اطلاعات بهتری را کسب می‌نمایند. از نظر اصول seo، محتوا‌هایی که کاربران بیشتری را به خود جذب می‌نمایند، اثر مثبتی را برروی توقف کاربران در موتور‌های جستجو به همراه دارد که شما در اموزش سئو بطور کامل با آن آشنا خواهید شد.

بکارگیری از رابطه معنایی کلمه کلیدی

همانطور که بیان نمودیم عنوان کلید واژه‌ها موفقیتی جهت رتبه بندی محتوا و همچنین بیانگر ارتباط است. در اغلب موارد در زمان نوشتن محتوا، بطور طبیعی شما از عبارت‌ها و همچنین کلماتی استفاده می‌نماید که با همدیگر رابطه معنایی دارند. به همین منظور در آموزش سئو توصیه میشود که حدالامکان از کلمه کلیدی اصلی در محتوا استفاده نماید، اما به این نکته توجه کنید که ارتباط معنایی ما سبب تقلیل کیفیت محتوا نشود.

سرعت صفحه

در آموزش سئو سرعت صفحه فاکتور رتبه بندی موتور‌های جستجو در گوشی‌های همراه هوشمند است. البته فاکتور‌های متعدد دیگری در این امر نقش بسزایی دارند؛ بنابراین بایستی متد‌های را ارزیابی نماید که در این فاکتور بتواند در سرعت کلی اثرگذار باشد. در گام نخست از نظر محتوا، تصاویر در سرعت صفحه نقش مهمی دارند، برهمین اساس بهتر است به منظور بهبودبخشیدن به آن زمان زیادی را اختصاص دهید. در این راستا از ابزار‌های همچون (Google Page Speed) و (GTmetrix) به منظور مشاهده سرعت صفحه و همچنین فرصت ارتقای آن استفاده نماید.

نتیجه گیری

شما با آموزش سئو می‌توانید عناصر کاربردی و ضروری در اصول seo را جهت بهینه شدن تولید محتوا فرا بگیرید و از این طریق پربازدید‌ترین تولید محتوا را برای کاربران خود ایجاد نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین