کد خبر: ۷۱۵۵۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

روابط عمومی شرکت دارویی شفا؛ واکسن کوو ایران برکت، کرونای آفریقایی را هم شکست داد

با تحقیق بر روی خون افرادی که واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرده بودند ، ثابت شد این واکسن موفق به شکست سویه آفریقایی کرونا شده است.
روابط عمومی شرکت دارویی شفا؛ واکسن کوو ایران برکت، کرونای آفریقایی را هم شکست داد
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت دارویی شفا فارمد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: با انجام آزمایش برروی خون ۱۰ نفر از افرادی که در فاز اول و ۳۰ نفر از کسانی که در فاز دوم مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت داوطلب شده بودند، ثابت شد آنتی بادی تولیدشده در بدن این افراد قادربه شکست واریانت آفریقایی کووید ۱۹ است.

این گزارش می‌افزاید : تحقیقات و تست خنثی‌سازی برروی خون این داوطلبان پس از آن صورت گرفت که نمونه‌ای از سویه آفریقایی ویروس در اختیار دانشمندان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفت و این ویروس پس از انتقال به سلول برروی خون این افراد که دو دوز از واکسن را دریافت کرده بودند تست شد و نهایتا آنتی‌بادی خون این افراد موفق به مهار ویروس شد.

در ادامه آمده: پیش از این نیز آنتی‌بادی خون داوطلبان تزریق این واکسن برروی واریانت انگلیسی کرونا تست و مؤفقیت این واکسن درآنجا هم ثابت شده بود.

شرکت دارویی شفا فارمد درخصوص عملکرد واکسن کوو ایران برکت برروی کرونای هندی نیز خاطرنشان کرده است: نمونه سویه هندی ویروس هم به تازگی به دست محققان این مجموعه رسیده و درحال انتقال آن برروی سلول و انجام تست خنثی‌سازی برروی آن هستند که پس از پایان تحقیقات ، نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
فقط شعر، فقط حرف
آمار واکسیناسیون کشورهای دیگه رُ هم نگاه کنید، آمار ایران را هم ببینید. ضمنا تا تائیدیه بهداشت جهانی رُ کسب نکردید خواهشا اینقدر صد آفرین و هزار باریکلا نصیب خودتون نکنید.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
رو نیست که سنگ پای قزوینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
2
به کی، به چی قسم‌تون بدیم که بس کنید دیگه؟ چند درصد از مردم رُ واکسینه کردین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
3
واکسن نگو بلا بگو! واکسن آف ۱۴ . سیمرغ! خیلی بیماریهای دیگه هم درمان می‌کنه! باعث افزایش طول عمر ! ازدیاد نسل!! بهبود وضعیت معیشت! و ... !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
2
متخصصین تولید واکسن چرا در موردیادداشت اقای دکتر متخصصی که تاکنون دو یادداشت در همین سایت در مورد ابهامات تولید واکسن در ایران را داشته اند اظهار نظری نمیکنند اصلان در مورد این مسال به این مهمی چرا جلسه علنی با ایشان نمیگذارند ونتیجه را شفاف اعلام نمیکنند چرا در دنیا در هر کشوری یک یا دو نوع واکسن با همکاری چند شرکت تولید میشود ولی در ایران یکباره هفت هشت شرکت مشغول تولید میشوند و جا لب است که همه شون پشت سر هم تاییدیه میگیرند ولی هیچکس به فکر اقناع مردم نیست فکر میکنید میشود داستان کرونا یاب را فراموش کرد کسی حاظر شد در اونمورد توضیح دهد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
پس چرا شفاف سازی نمی کنید و اطلاعات واکسن را به سازمان بهداشت جهانی ارائه نمی دهید تا مجوز مصرف جهانی بگیرید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین