کد خبر: ۷۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

«نیکلاس کیج»؛ این بار در نقش خودش

«نیکلاس کیج» ستاره سرشناس هالیوودی در یک فیلم اکشن-کمدی نقش خودش را بازی می‌کند.
«نیکلاس کیج»؛ این بار در نقش خودش
آفتاب‌‌نیوز :

 نیکلاس کیج که در فیلم‌های ماندگاری چون تَرک لاس وگاس (۱۹۹۵)، صخره (۱۹۹۶)، هواپیمای محکومین (۱۹۹۷)، تغییر چهره (۱۹۹۷)، شهر فرشته‌ها (۱۹۹۸)، اقتباس (۲۰۰۲) و ارباب جنگ (۲۰۰۵) هنر بازیگرش را به رخ مخاطب کشید، این بار در یک اثر اکشن- کمدی، نقش خودش را بازی می‌کند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود ریپورترز، این فیلم که وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent) نام دارد، ۲۲ آوریل سال ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

در فیلم وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم که به کارگردانی تام گورمیکان ساخته می‌شود، کیج نقش یک نسخه خیالی از خودش را بازی می‌کند که از لحاظ هنری به جایی که می‌خواسته نرسیده و با ورشکستگی فاصله‌ای ندارد. بنابراین مجبور می‌شود پیشنهاد یک میلیون دلاری برای شرکت در جشن تولد طرفدار دوآتیشه اما خطرناک خود را قبول کند. اما این بازیگر خوش خیال،غافل از دامی که برایش پهن شده، در این مهمانی مجبور می‌شود برای نجات جان خود و عزیزانش برخی از محبوبترین و معروف‌ترین نقشهایش را بازی کند. کیج در این فیلم با بازی تکه‌هایی از نقش‌های قدیمی خود یاد فیلم‌هایی چون تغییر چهره، هواپیمای محکومین، ترک لاس وگاس و سرقت در ۶۰ ثانیه را برای مخاطب زنده خواهد کرد.

این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از کوین اتن ساخته شده و کوین تورن، نیکلاس کیج و مایک نایلون تهیه‌کنندگان آن هستند. علاوه بر کیج، پدرو پاسکال ، شارون هورگان ، آلساندرا ماستروناردی ، جیکوب اسکیپیو، لیلی شین، نیل پاتریک هریس و تیفانی هدیش در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین