کد خبر: ۷۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

یورو ۲۰۲۰؛ صعود دانمارک به جمع بزرگان اروپا؛ چک سرانجام تسلیم شد

تیم ملی فوتبال دانمارک توانست جمهوری چک را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ شکست دهد و به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.
یورو ۲۰۲۰؛ صعود دانمارک به جمع بزرگان اروپا؛ چک سرانجام تسلیم شد
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملی فوتبال جمهوری چک و دانمارک امروز (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه المپیک باکو برگزار شد و در نهایت تیم دانمارک موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد و خود را به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها برساند.

دانمارکی‌ها از همان ابتدای کار بازی را توفانی شروع کردند و توانستند در دقیقه ۵ از روی ضربه کرنر توسط «توماس دلینی» به گل اول خود برسند. پس از گل دانمارک، تیم چک توانست توپ و میدان را در دست بگیرد و چندین حمله روی دروازه حریف داشته باشد اما این برای باز کردن دروازه کسپر اشمایکل کافی نبود.

یورو ۲۰۲۰؛ صعود دانمارک به جمع بزرگان اروپا؛ چک سرانجام تسلیم شد

در دقیقه ۴۲ و برخلاف جریان بازی تیم فوتبال دانمارک موفق شد به وسیله کسپر دالبرگ و روی ارسال زیبای ماهل به گل دوم خود دست پیدا کند تا این تیم با خیالی نسبتا راحت به رختکن رود.

با شروع دوم تیم چک سراسر حمله شد و بالاخره پس از گذشت ۴۹ دقیقه از بازی موفق شد توسط پاتریک شیک به گل اول خود دست یابد. شیک با این گل پنج گله شد و توانست به رکورد «میلان باروش» مهاجم اسبق چک برسد.

یورو ۲۰۲۰؛ صعود دانمارک به جمع بزرگان اروپا؛ چک سرانجام تسلیم شد

پس از گل اول چک بازی متعادل دنبال شد و دانمارک توانست با یک بازی منطقی نتیجه را تا پایان بازی حفظ کند.

«بیورن کویپرس» داور سرشناس هلندی به همراه کمک‌های خود «اروین زینسترا» و «ساندر ون روخل» قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

ترکیب تیم ملی جمهوری چک:

توماس واچلیک، ولادیمیر کوفال، اوندری چلوستکا، توماس کالاس، یان بوریل، توماس سوچک، توماس هولس، لوکاس ماسوپوست، آنتونین باراک، پتر سوچیک و پاتریک شیک.

ترکیب تیم ملی دانمارک:

کسپر اشمایکل، یانیک وسترگارد، سیمون کیائر، یواکیم ماهل، آندریاس کریستنسن، توماس دلینی، مارتین بریت‌ویت، کسپر دالبرگ، میکل دامسگارد، ینس اشترایگر و پیر امیل هویبرگ.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و اوکراین از ساعت ۲۳:۳۰ امشب برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت تا برنده آنها در نیمه نهایی به مصاف دانمارک برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین