کد خبر: ۷۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

جریان آب انتقالی به یزد برقرار شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد از برقراری مجدد جریان آب انتقالی به استان خبر داد و گفت: ساعت ۲۰ چهارشنبه شب، آب وارد مخازن ذخیره شهر شد.
جریان آب انتقالی به یزد برقرار شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدمهدی جوادیان زاده افزود: با تلاش تمامی دست اندرکاران و همکاران آب منطقه ای با توجه به تخلیه حجم زیادی از آب داخل خط لوله که به علت تعرض و تخریب از خط لوله ناخواسته تخلیه شد که این موضوع باعث صرف وقت زیاد در فرایند تعمیر شد.

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، وی با تشکر از همکاری شرکت آب و فاضلاب( آبفا) استان و مردم که با صبر و شکیبایی، همکاران این شرکت را یاری کردند از آنها خواست تا مدیریت مصرف این ماده حیاتی با ارزش اقتصادی بالا را فراموش نکنند.

همچنین معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای یزد امروز گفته بود: سه شنبه شب بخشی از تاسیسات خط اول انتقال آب از زاینده رود به این استان در شرق اصفهان مورد تعرض فرد و یا افراد ناشناس قرار گرفت و سبب قطع آب انتقالی شد.

علی ارمی افزود: بر اساس اعلام اتاق فرمان یزد در نیمه شب گذشته و نیز بررسی های میدانی در منطقه، مشخص شد باردیگر خط انتقال آب یزد مورد تعرض قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بر اساس بازدید کارشناسان شرکت، تعدادی از معترضان در محدوده شرق استان اصفهان نسبت به تخریب تاسیسات یکی ازحوضچه های آب انتقالی اقدام کردند که به همین دلیل آب زیادی از خط لوله انتقال آب در در بیابان های منطقه نشت کرد.

ارمی افزود: به محض اطلاع از جریان تعرض، سه گروه فنی با تمامی تجهیزات مورد نیاز شامل جرثقیل، تراکتور، لوازم تخلیه و لوازم یدکی مورد نیاز در نزدیکی محل مورد تعرض مستقر شدند.

همچنین شرکت آب و فاضلاب(آبفا) یزد با توجه به و وارد شدن آسیب به تاسیسات آب انتقالی و قطعی آب در برخی مناطق ، ۱۰ دستگاه تانکر سیار آب درمناطق مختلف شهر مستقر کرد.

شرکت آب منطقه ای یزد سال ۹۹ میزان آب مصرفی بخش های کشاورزی، بهداشت و شرب و صنعت را به ترتیب ۷۰۰ میلیون مترمکعب، ۱۱۰ میلیون مترمکعب و ۶۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین